728 x 90

اخبار اعتراضي,

اعتراضات و اعتصابات کارگران و معلمان در بندر گناوه، سنندج و ایلام

-

 -
-

بندرگناوه: سومین روز اعتصاب بازاریان

روز دوشنبه 13اردیبهشت اعتصاب بازاریان گناوه که از روز شنبه 11اردیبهشت در اعتراض به ترخیص نشدن کالاهای وارداتی صورت گرفته ادامه یافت.

 

 
 
 
 
دولت روحانی 40روز است که ترخیص کالا از بنادر را تعطیل کرده تا تعرفه‌های سنگین گمرکی را بر بازاریان تحمیل کند. بازاریان تهدید کرده‌اند که اعتصاب آنها تا ترخیص کالاهایشان ادامه خواهد داشت.
امروز دوشنبه هم‌چنین 300نفر از بازاریان بندر گناوه از ساعت 0900تا 1030در خیابان طالقانی بندر گناوه در اعتراض به عدم ترخیص کالاهایشان تجمع کردند.
 

سنندج: تجمع اعتراضی کارگران

روز دوشنبه 13اردیبهشت گروهی از کارگران اخراجی کارخانه دانه‌بندی شن و ماسه در منطقه کانی بردینه سنندج، در محل دفتر این کارخانه در شهرک صنعتی سنندج تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان بازگشت به کار شدند.

سنندج: اعتراض کارکنان قراردادی

صبح روز دوشنبه 13اردیبهشت95، گروهی از کارکنان قراردادی مرکز بهداشت حسن آباد از توابع سنندج، در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق فروردین ماه در محل این مرکز واقع در خیابان امام شافعی تجمع کردند و خواهان دریافت مطالبات خود شدند.

ایلام: تجمع اعتراضی کارگران و پیمانکاران شهرداری

روز دوشنبه 13اردیبهشت 95 تعدادی از کارگران و پیمانکاران فضای سبزشهرداری ایلام، در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق و مطالبات عقب‌افتاده در محل سازمان پارکها و فضای سبز ایلام واقع در خیابان خرمشهر، میدان 22بهمن تجمع کردند و خواهان پرداخت مطالباتشان شدند.

ایلام: تجمع اعتراضی گروهی از معلمان حق‌التدریسی

صبح روز دوشنبه 13اردیبهشت 95، گروهی از معلمان حق‌التدریسی شهرستان ایلام در اعتراض به خودداری رژیم از استخدام رسمی آنها در محل اداره آموزش و پرورش ایلام تجمع کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/76782d9c-1bdc-411d-bee6-2e1eee85b84f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات