728 x 90

انتخابات,

مصاحبه‌های اعضای مقاومت ایران در مهم‌ترین رسانه‌های بین‌المللی در مورد نمایش انتخابات

-

 -
-
دولت نوروزی نمایندهٴ شورای ملی مقاومت در انگلستان در مصاحبه با تلویزیون اسکای‌نیوز درباره نمایش انتخابات رژیم آخوندی، گفت: « در مورد این انتخابات در یک حاکمیت مطلقه توسط ولایت‌فقیه که توسط شخص خامنه‌ای در یک دیکتاتوری دینی وحشی برگزار می‌شود نباید. توهم داشت. این انتخابات یک انتخابات واقعی نیست و بر مبنای تئوکراسی و یک نظام دینی صورت می‌گیرد. تمامی کاندیداها که در این به‌اصطلاح انتخابات شرکت کرده‌اند ابتدا بایستی نه تنها قلباٌ بلکه با عملکردشان حمایت و سرسپردگی خودشان را به ولی‌فقیه ابراز نموده باشند و کسانی انتصاب می‌شوند که بیشترین سرسپردگی را به رژیم جنایتکار داشته باشند.
اکثریت مردم ایران این به‌اصطلاح انتخابات را تحریم کرده‌اند و هیچ اعتماد و امیدی به این انتخابات ندارند؛ چرا که بعد از آن با وجود این رژیم در داخل ایران هیچ‌گونه تغییری روی نخواهد داد».
دولت نوروزی سپس به تشریح وضعیت انفجاری جامعه ایران پرداخت، و افزود: «به‌رغم سرکوبی که اعمال می‌شود، اعتصاب‌ها و تظاهرات جریان دارد. مردم از سرکوب و فقری که در آن به‌سر می‌برند و بسیاری از بحرانهایی که با آن مواجه هستند به‌ستوه آمده‌اند. دو روز پیش یک خبرگزاری رژیم اعتراف کرد که در محاصره بحرانهایی که رژیم را احاطه کرده، اوضاع در سطوح مختلفی وخیم است و هر لحظه ممکن است منفجر شود».
 
تلویزیون سی.ان.بی.سی با علیرضا جعفرزاده  درباره نمایش انتخابات رژیم مصاحبه  کرد؛
 
 
 وی در این گفتگو با اشاره به 2300 اعدام در دوران آخوند روحانی، تشدید سرکوب در زمینه‌های مختلف و بحران اقتصادی رژیم، گفت: « نتیجه این انتخابات نمی‌تواند وضعیت را تغییر بدهد. (آن هم) در کشوری که تقریباً همان بازیگرانی که این نمایش را طی سال گذشته اداره می‌کرده‌اند بر اساس همان پلاتفرم و همان نظام آخوندی دست‌اندرکار هستند.
نگرانی اصلی این رژیم و (ولی‌فقیه آن)، همیشه این بوده که مردم چه واکنشی نشان می‌دهند و در آینده چه خواهد شد؛ به‌طوری که قیام 2009 مجدد اتفاق نیفتد چون اگر یادتان باشد (پس از) انتخابات ریاست‌جمهوری 2009 اعتراضات و خشم مردم بارز شد و به فراتر از انتخابات کشیده شد؛ مردم خواستار تغییر رژیم شدند و شعار مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر نظام آخوندی سر دادند.
(رژیم) در هراس است که همان وضعیت الآن هم اتفاق بیفتد و تکرار شود».
فرانس انفو رادیوی خبری اصلی فرانسه هم‌زمان با گزارش‌های زندهٴ خود از وقایع نمایش انتخابات رژیم، با افشین علوی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت در این رابطه گفتگو کرد.

 

 
افشین علوی نیز در یک مصاحبه گفت: «این یک انتخابات نیست؛ بلکه یک نمایش انتخاباتی است و ایران (تحت حاکمیت) آخوندها یک دموکراسی نیست بلکه یک دیکتاتوری مذهبی است.
هر کاندیدا باید به سیستم ولایت‌فقیه ابراز وفاداری کند. همان‌طور که یک ایرانی جوان چند روز پیش می‌گفت: مثل این است که در یک جعبه انبوهی عقرب بریزند و بعد به مردم ایران بگویند، می‌توانید دستتان را داخل آن بکنید و آزادید که به‌راحتی هر کدام را که می‌خواهید انتخاب کنید!
واقعیت این است که همان‌طور که خانم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران تأکید کرد، «از نظر مردم ایران این صحنه هیچ مشروعیتی ندارد.
فکر می‌کنم انقلاب مردم ایران برای رها شدن از شر آخوندها فرا خواهد رسید. این پایان و تشییع جنازهٴ کلیت این رژیم است که آغاز شده. نبردی که تشدید خواهد شد که یک نبرد درونی رژیم است، آیندهٴ این رژیم را رقم نخواهد زد. (بلکه) تغییر از بیرون رژیم خواهد آمد؛ ملت ایران می‌خواهند آزاد باشند، انتخابات آزاد داشته باشند، از جدایی دین از دولت و برابری زن و مرد برخوردار باشند و پایان اعدامها را ببینند؛ و همه می‌دانند که این، در صورت سرنگونی این رژیم در دسترس خواهد بود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd83a46f-a5e5-47fe-99ee-7dff527766c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات