728 x 90

انتخابات,دخالتهای ایران,

اعتراف نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران به تنفر مردم از پاسداران

-

آخوند علی سعیدی
آخوند علی سعیدی
آخوند سعیدی نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران به تنفر مردم از این ارگان سرکوبگر اعتراف کرد و گفت: ”اطلاع‌رسانی درست به مردم باعث می‌شود که بخشی از خطرات، تهدیدات و سمپاشیهای مخالفان علیه سپاه خنثی شود “.

وی که روز دوشنبه 26بهمن 94 در یک نشست خبری شرکت کرده بود تلویحاً به دخالت در نمایش انتخابات اعتراف کرد و گفت: ”کار سوم سپاه که متأسفانه با مسائل دیگر خلط می‌شود و شبهه دخالت در انتخابات پیدا می‌کند این است که امکان دارد شورای نگهبان به برخی نهادها وظیفه تحقیقات را بسپارد و در این راستا ممکن است از سپاه چنین درخواستی را انجام دهند اما این به‌معنای دخالت سپاه در امر رد یا تأیید صلاحیت کاندیداها محسوب نمی‌شود“.

آخوند سعیدی از اعزام پاسداران به سوریه دفاع کرد و با نگرانی از حضور عربستان در سوریه گفت: ”تصمیمی که عربستان در موضوع سوریه داشته است یک بلوف بیشتر نیست و برای تبلیغات داخلی مطرح شده است و اگر هم بخواهند از طریق مزدورانشان اقدام بکنند قطعاً پشیمان خواهند شد چرا که سوریه جایی نیست که عربستان بخواهد از شیوه‌ای که در یمن به کار گرفته است، استفاده کند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b470c712-20cd-4fc6-8694-1cb7917eede1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات