728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

پاسدار زاکانی: خبر داریم به عده‌یی گفته شده که بروید ثبت‌نام کنید تا رد شوید

-

رفسنجانی - زاکانی
رفسنجانی - زاکانی
 پاسدار زاکانی عضو مجلس ارتجاع پنجشنبه‌شب 10دی در بروجرد ضمن حمله به باند رفسنجانی روحانی از جمله گفت: ما خبر داریم به عده‌یی گفته شده که بروید ثبت‌نام کنید تا رد شوید و موجی از رد صلاحیت راه بیفتد. رمز فتنه این بار به نظر رد صلاحیت و نکاتی از این جنس قبل از انتخابات خواهد بود.

 

 پاسدار زاکانی با تأکید بر این‌که ما باید در این مسیر به هوش باشیم و کاملاً انسجام و وحدتمان را حفظ کنیم چرا که عده‌یی در جامعه ما نانشان در بحرانها به تنور زده می‌شود گفت: این عده اگر در قدرت نباشند علاقه‌مند هستند با بحران فضا را مشوش کنند.

زاکانی وحشتش را از بروز قیام با بیان این‌که دشمنان دست از فتنه‌گری بر نمی‌دارند و دائماً به‌دنبال فتنه‌گری و ایجاد فتنه‌های جدید هستند ابراز کرد و به انزوای منطقه‌یی و داخلی رژیم اذعان کرد و گفت: امروز با کالبدشکافی جبهه‌های رو در رو در سراسر جهان، منطقه و در داخل کشور به یک نتیجه بسیار واضح و مشخص می‌رسیم و آن هم این است که یک وحدت، همگرایی و پیوستگی بین جبهه ضدانقلاب شکل گرفته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1406f4f5-0940-4614-893b-8bf691bff9d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات