728 x 90

مذاكرات هسته اي,

جنتی در نمایش جمعه تهران: از این بایدها فراوان دارند، باید ارتباطتان را با حزب‌الله لبنان قطع کنید، با سوریه قطع کنید

-

آخوند جنتی
آخوند جنتی
24مهر 94- سخنان آخوند جنتی در نمایش جمعهٴ تهران بازتاب وحشتهای خامنه‌ای از آثار زهر هسته‌یی و تشدید جدال در رأس نظام برای کسب هژمونی در نمایش انتخابات آتی دو مجلس آخوندی بود.
جنتی ضمن سوز و گداز از برباد رفتن رویای هسته‌یی رژیم از جمله گفت: به نظرم می‌یاد که باید بحثش را نکنیم در جلسات عمومی. دیگر مطلب را تمام شده بدانیم، حالا خیر بود، شر بود، کم بود زیاد بود، خوب بود، بد بود هر چه بود دیگر تمام شده تلقی کنیم. فقط برویم سراغ این‌که پیگیری بکنیم که آن حقی که در همین برجام به ما داده شده، این حق به ما پرداخته شود.

جنتی افزود: اگر آنها خواستند شانه خالی بکنند از این وظیفه‌شان، و به وسیله توقف و امثال اینها کار را متوقف بکنند، اینجا جایی است که دیگر واقعاً باید بگوییم که برجام به کلی نتیجه نداده و بی‌نتیجه مانده و بی‌فایده مانده.

جنتی در ابراز وحشت از جامهای بعدی زهر منطقه‌یی و داخلی گفت: گامهای بعدی اینها دارند. من نمی‌دانم امیدوارم که من اشتباه کرده باشم، اینها به نظر من قدم اولی بود که برداشتند، موفقیتهایی پیدا کردند، و بعد هم می‌آیند سراغ بقیه. فردا می‌آیند می‌گویند حقوق زن و مردم هم باید باهم مساویش کنید، باید قصاص و حکم قصاص را بردارید. از این بایدها فراوان دارند. باید ارتباطتان را با حزب‌الله لبنان قطع کنید، با سوریه قطع کنید، با عراق قطع کنید، اینها تروریستند، شما نباید حمایت کنید. این‌قدر از این حرفهای نامربوط دارند بزنند.

آخوند جنتی در مورد جنگ قدرت در رأس نظام برای قبضهٴ دو مجلس در نمایش انتخابات آتی، گفت: یکی هم در داخل، مسأله نفوذ است. نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری، تصمیم سازی، یکی از مراکز تصمیم سازی مجلس است، اینها سعی می‌کنند هرچه می‌توانند عوامل خودشان را، نفوذیهای خودشان را به مجلس بفرستند، جوری که کسی نفهمد. متوجه نشوند. در دولت مراکزی هست تصمیم ساز. غیر از حالا هیأت دولت که تصمیم می‌گیرد، ولی زیر مجموعه ها تصمیم سازند. اونها هم یک چیزهایی را آماده می‌کنند، می پزند، آماده‌اش می‌کنند، می‌دهند به دولت برای تصویب، می خواهند در آنجا هم نفوذ بکنند، در تصمیم سازی هم نفوذ بکنند، می‌خواهند درباره فرهنگ، فرهنگ غربی را حاکم بکنند، فرهنگ اسلامی را از دست ما بگیرند، اینها سیاستهایی است که اینها دنبالش هستند و بعد از برجام می‌آیند سراغ این کارها، در مسائل اقتصادی، در مسائل سیاسی همه چیز اجمالاً همه دنبالند!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d1ee98bd-fd0d-41da-8ca8-0d91daa0e206"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات