728 x 90

اخبار سوريه,

هلاکت دهها تن از مزدوران حزب‌الشیطان لبنان در حومه دمشق

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان ارتش آزادی طی نبردهایی در منطقه کوهستانی قلمون در حومه دمشق دهها تن از مزدوران حزب‌الشیطان لبنان را به هلاکت رساندند:
تلویزیون اورینت:
رزمندگان در جریان درگیریهای متعدد با نیروهای اسد و مزدوران حزب‌الشیطان در جبهه قلمون در حومه دمشق تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد کردند.
در یک درگیری 18تن از مزدوران این گروه از جمله فرمانده عملیات آنها در کوه غربی در شهر زبدانی کشته شدند.
همچنین یک منبع نظامی خبر داد رزمندگان یورش نیروهای اسد و مزدوران حزب‌الشیطان در اطراف زبدانی را در هم شکستند و دهها تن از آنان را کشته و مجروح ساختند.
علاوه بر آن رزمندگان چهارتن از این مزدوران را به اسارت درآوردند.
نبردها در دروازه‌های قلمون ادامه دارد. در جریان این نبردها، ارتش آزادی 4تن از مزدوران اسد موسوم به دفاع وطنی را به اسارت گرفتند.
در مقابل نیروهای جنایتکار اسد شهرک فلیطه را محاصره کردند و جاده اصلی آن را بستند و مانع ورود مواد غذایی و دارو به این شهرک شدند. این جنایتکاران آب آشامیدنی مردم را هم قطع کردند.
همزمان رزمندگان یک ستون نظامیان اسد شامل دهها خودرو حامل مهمات و نیرو را در کمینی در اتوبان دمشق منهدم کردند. این ستون به سمت اطراف شهر دوما می‌رفت.
نبردهای شدید دیگری در اطراف منطقه الجرش رخ داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6fb03c5-2bd1-429a-99f6-edf19e2a7e49"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات