728 x 90

پاسدار وحیدی: آنچه که اتفاق افتاده توسط عزیزان فراجا نیروی انتظامی طبق ضوابطش عمل کرده!

پاسدار وحیدی
پاسدار وحیدی

پاسدار وحیدی وزیر کشور رئیسی و رئیس سابق نیروی تروریستی قدس

آنچه که اتفاق افتاده توسط عزیزان فراجا نیروی انتظامی طبق ضوابطش عمل کرده!

 

‌پاسدار وحیدی وزیر کشور رئیسی جلاد ـ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبرنگار: ما شاهد این هستیم که مأموران نیروی انتظامی در مواجهه با مردم بعضاً دچار اشتباه می‌شوند و تصاویری هم در این‌باره منتشر می‌شود و گفته می‌شود که حالا با اینها برخورد می‌شه اما خبر برخورد با اینها انتشار پیدا نمی‌کنه یعنی حالا مردم شاید فکر کنند که اینها به کارشون برمی‌گرده. .

وحیدی: ببینید بحث کلی این است که خب طبیعی است در هر کاری هر ماموری اگر تخلف بکنه باهاش طبیعتاً برخورد بشه اما آنچه که شنیدم که در فضای مجازی پخش شده راجع به یک مورد خاص اتفاقاً در اون مورد خاص آنچه که اتفاق افتاده توسط عزیزان فراجا این بود که خانمی که بهش تذکر داده شده بوده و باید رعایت می‌کرده و مقاومت نکند در اجرای قانون در واقع خودش رو برهنه کرده خب نیروی انتظامی آمده با پتویی ایشون رو جمع کرده و طبق ضوابطش عمل کرده، آنچه که بیرون منعکس شده جور دیگه ظاهراً منعکس شده، باید جلوگیری کرد از این تقطیع حرف‌ها و به انحراف بردن موضوعات و تلاش برای این‌که کاری رو که فراجا بر اساس موازین قانونی و بر اساس وظایف قانونی‌اش انجام می‌ده بخواهند به جور دیگری و به طریق دیگری نشان بدهند و حاشیه‌سازی‌هایی بکنند و منفعل کنند این کار غلطی است (تلویزیون شبکه خبر رژیم: ۲۶ اردیبهشت).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/394d9df6-6c14-4b9e-95db-4f7f99b69c21"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات