728 x 90

تجمع اعتراضی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در خوزستان ،کارگران اخراجی کارخانه آب معدنی داماش ونیروهای میراب کشت و صنعت کارون

کارگران اخراجی کارخانه آب معدنی داماش
کارگران اخراجی کارخانه آب معدنی داماش

تجمع اعتراضی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در خوزستان

روز سه شنبه ۲۷آبان شماری از آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی خوزستان در اعتراض به عدم تبدیل وضعیتشان به حق التدریسی مقابل استانداری تجمع اعتراضی کردند.

-خوزستان -تجمع اعتراضی نهضت سوادآموزی

تجمع اعتراضی کارگران اخراجی کارخانه آب معدنی داماش

روز سه‌شنبه ۲۷آبان، کارگران اخراجی کارخانه آب معدنی داماش برای چندمین بار در اعتراض به تداوم بلاتکلیفی شغلی و معیشتی خود مقابل درب ورودی کارخانه دست به تجمع زدند.

این کارگران پیش‌تر نیز برای پایان دادن به بلاتکلیفی شغلی و معیشتی خود شکایتی را در اداره کار شهرستان رودبار واقع در شهر منجیل استان گیلان به ثبت رسانده‌بودند اما تاکنون موفق به بازگشت به کار نشده‌اند.

یکی از کارگران معترض درباره مطالبات معوقه مزدی خود و همکارانش گفت: «مطالبات مزدی کارگران شاغل و اخراج شده در کارخانه آب معدنی داماش شامل ۴ماه حقوق تیر، مرداد، شهریور و مهر ماه سال جاری می‌شود».

وی افزود: «آخرین حقوقی که دریافت کرده‌اند حدود ۲۰درصد از حقوق تیرماه بود که به‌صورت علی الحساب پرداخت شد و بعد از آن هیچ دریافتی نداشته‌اند».

شایان ذکر است این کارگران که بین ۱۵ تا ۲۰سال سابقه کار دارند، از صبح روز پنجم آبان ماه با تصمیم کارفرما اخراج شده‌اند. در میان کارگران اخراج شده تعدادی کارگر باسابقه و در شرف بازنشستگی با مشاغل سخت و زیان‌آور هستند که در شرایط فعلی امکان بازنشستگی در ماههای آینده نیز از آنها سلب شده است.

-کارگران اخراجی کارخانه آب معدنی داماش

تجمع اعتراضی نیروهای میراب کشت و صنعت کارون

روز سه‌شنبه ۲۷آبان شماری از نیروهای میراب کشت و صنعت کارون شوشتر با تجمع اعتراضی در مقابل ورودی این شرکت، خواهان تبدیل وضعیت خود شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0b59cc5-151c-41fd-b496-6ef2ec43c676"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات