728 x 90

همراه با ويلپنت93,

رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک: در ایران یک آلترناتیو دموکراتیک به رهبری مریم رجوی وجود دارد

-

رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک
رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک
رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک و کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا ضمن ابراز نگرانی برای سه هزار مجاهد محصور در زندان لیبرتی گفت هستهٴ مرکزی مشکل در ایران است. و این رژیم بایدتغییر بکند و تغییر خواهد کرد.
رودی جولیانی افزود تغییر در ایران بسیار راحت‌تر از تغییر در سایر کشورهاست، زیرا در ایران آلترناتیو رژیم موجود است. آلترناتیوی وجود دارد طرفدار آزادی، طرفدار حقوق‌بشر و آزادی زنان و مردان و توسط یک زن رهبری می‌شود: مریم رجوی.
رودی جولیانی با اشاره به نقش فریبکارانهٴ روحانی در پیشبرد پروژه اتمی و نقش سازمان مجاهدین خلق ایران در افشای پروژه اتمی رژیم، به اعدامها و سرکوبها توسط دولت روحانی اشاره کرد و افزود رژیم ایران می‌داند دیکتاتوری و سرکوب در ایران در مرز فروپاشی است. مردم ایران فریب روحانی را نخورده و نمی‌خورند.
جولیانی خواستار اطمینان از عدم دسترسی رژیم به سلاح هسته‌یی شد. و تغییر رژیم در ایران را تنها راه‌حل مسأله ایران دانست و خانم مریم رجوی را آزاد کننده ایران نامید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c1b9c0d-adb7-4b04-b9c8-949e23fd7be4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات