728 x 90

عربده‌های جنگ‌افروزانه سرکرده سپاه پاسداران خامنه‌ای پاسدار سلامی

پاسدار سلامی
پاسدار سلامی

نمایش اشک تمساح و سوءاستفاده آخوندها از کودکان فلسطینی

همراه با عربده‌های جنگ‌افروزانه سرکرده سپاه پاسداران خامنه‌ای

پاسدار سلامی:

طوفان اقصی نشان داد کمکهای خارجی و دولتهای خارجی همانند آمریکا

نمی‌توانند اسراییل را از خطر فرو پاشی نجات دهند

هنوز ظرفیتهای عظیمی باقی است که بکار گرفته نشده است

پاسدار سلامی-تلویزیون رژیم-۲۷ آبان ۱۴۰۲:

«طوفان اقصی نشان داد نه کمکهای خارجی و دولتهای خارجی همانند آمریکا می‌توانند اسراییل را از خطر فرو پاشی نجات دهند نه اعتماد به ارتش صهیونیستی که از خود یک ارتش افسانه‌ای ساخته بود آن هم دیگر نمی‌تواند مانع از اجرای عملیات‌های سنگین براندازانه رژیم صهیونیستی باشد طوفان الاقصی نشان داد فاصله جغرافیایی بین فروپاشی رژیم تا شرایط عادی فقط هشتاد کیلومتر است و فاصله زمانی از آغاز یک عملیات بزرگ نظیر بیت‌المقدس ما در دفاع مقدس فقط چهل و هشت ساعت است.

اما آنچه که در پس آن اتفاق افتاد مهم است غرب، آمریکا و انگلیس و آلمان و فرانسه مشخصاً و بعضی دولتهای منافق در کنار آنان اینها یک شکست اخلاقی عظیم را در جهان تجربه کردند برای نجات صهیونیست‌ها از خطر فرو پاشی زودرس حتی آن بیست و پنج سالی که رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی پیش‌بینی کردند به نظر می‌رسد بسیار نزدیک‌تر و فوری‌تر و در دسترس تر در حال فرا رسیدن است این واقعیت را هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند.

پس دقت کنید فلسطین در مسیر یک جنگ فرسایشی قرار دارد و بتدریج غلبه خود را به‌دست خواهد آورد این سرنوشت حتمی فلسطین هاست حماس و جهاد نابود شدنی نیستند آنها جزو مهمی از آرمان فلسطین‌اند.

هنوز ظرفیتهای عظیمی باقی است که بکار گرفته نشده است دشمنان ما نباید فکر کنند که می‌توانند به آرزوهایشان دست پیدا کنند».

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۷آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/97188f8b-215e-4643-950c-ffd3d867cfbc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات