728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

اعتراف خامنه‌ای به انزجار بین‌المللی از رژیم ضدبشری‌اش تحت عنوان «ایران هراسی» و «شیعه هراسی»

-

هراس خامنهاي
هراس خامنهاي
ولی‌فقیه ارتجاع امروز طی سخنانی به‌مناسبت عید مبعث، از افشای چهرهٴ ضدبشری رژیمش در دنیا که از آن به‌عنوان ”شیعه هراسی“ و ”ایران هراسی“ نام می‌برد سوز و گداز کرد و طبق معمول آن را ناشی از تبلیغات استکبار و صهیونیسم قلمداد کرد.
خامنه‌ای که رفسنجانی و سران سه قوه و تعدادی از ایادی رژیم را در کاخ خود جمع کرده بود و برای تعدادی از سفیران کشورهای اسلامی سخنرانی می‌کرد، سعی کرد خود را از جنایتهایی که امروزه در گوشه و کنار جهان تحت نام اسلام صورت می‌پذیرد و عموماً آن را ناشی از القائات فاشیسم آخوندی حاکم بر ایران می‌دانند، مبرا جلوه دهد، گفت: «در یک نقطه‌ای به‌خاطر اسلام مسلمانان را قتل‌عام کنند در آفریقا در یک مرکزی در یک کشوری کسی به‌خاطر مسلمان بودن مورد قتل و تجاوز و ظلم قرار می‌گیرد در نقطه دیگری کسی، کسانی به نام اسلام دخترهای مردم رو می‌دزدند و فرار می‌کنند». خامنه‌ای البته اشاره نکرد که این سنخ جنایت و تروریسم، تحت عنوان مذهب از زمان روی کارآمدن خمینی دجال، پیدا شده و همهٴ گروه‌های تروریستی با پول و سلاح رژیم او تغذیه و تحریک می‌شوند.
ولی‌فقیه ارتجاع در بخش دیگری از اظهارات خود، با اشاره به جنگی که در رأس رژیم بر سر دو خط و استراتژی متفاوت برای نجات رژیمش بین باند او و باند رفسنجانی ـ روحانی وجود دارد، از آنها به‌عنوان «انسانهای بی‌خردی که به‌جای قبول ولایت الهی، به ولایت شیاطین و دشمنان بشریت تمسک می‌جویند و در مقابل آنها دچار ذلت می‌شوند» نام برد و به آنها هشدار داد که: «عزت به دست آنها (غربیها) نمی‌آید و آن عبادت شوندگان نابکار هم از آنها سپاسگزاری نخواهند کرد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a1eccff-6ebe-4e53-ab5a-081fabdc792a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات