728 x 90

سوريه,

گزارشی از عملیات شکستن محاصره شهر حلب

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
محمود رسلان از خبرنگاران در بخش آزاد شده حلب در مصاحبه با سیمای آزادی درباره محاصره این شهر توسط نظامیان اسد و عوامل رژیم آخوندی، گفت: «نیروهای رژیم (اسد) در مدت اخیر حمله سنگینی به مناطق شرقی شهر حلب را شروع کردند و زیرساخت‌های زیادی را منهدم کردند. همچنین بیمارستانها و ساختمانهای مسکونی بسیاری را منهدم کردند و هزاران نفر از شهروندان حلب را کشتند» .

این خبرنگار با اشاره به شروع نبردهای رزمندگان سوری برای شکستن محاصره حلب و آزادسازی چند منطقه در حومه شهر، گفت:
هم‌اکنون دهها جسد نیروهای سپاه پاسداران در این مناطق به‌جا مانده است؛ بعد از حمله نیروهای جیش الفتح برای شکستن محاصره حلب؛ هدف از این حمله شکستن محاصره شهر حلب و باز کردن جاده‌یی است که حومه جنوبی را به شهر حلب وصل می‌کند تا مواد غذایی و سوخت و سبزیجات به داخل شهر آزاد شده وارد شود. چرا که در حال حاضر 400هزار شهروند در داخل این شهر محاصره شده‌اند که منتظر باز شدن تنها مسیر منتهی به شهر هستند تا مواد به داخل شهر وارد شود. رژیم اسد و رژیم آخوندی هم‌چنان تلاش می‌کنند حمله صورت‌گرفته از سمت حومه جنوبی توسط نیروهای ارتش آزاد و اتاق عملیات جیش‌الفتح را سد کنند. اما به یاری خدا اکنون انقلابیون ارتش آزاد و اتاق عملیات جیش‌الفتح پیشروی می‌کنند و به یاری خداوند دهها تن از آنها را به هلاکت رسانده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/878fe25a-8d1b-4c2a-91b4-2cb69f917741"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات