728 x 90

سوريه,

پایداری مردم داریا در سوریه

-

 -
-
رژیم جنایتکار اسد در چند روز گذشته شهر داریا را 150 بار با بشکه‌های انفجاری هدف قرار داده است اما مردم انقلابی داریا بر ایستادگی در برابر بشکه‌های مرگ اسد تأکید کرده و هر گونه سازش و تسلیم در برابر رژیم اسد را رد می‌کنند.
تلویزیون العربیه:
از وقتی مردم داریا تصمیم به پایداری و تسلیم نکردن شهر به دیکتاتوری سوریه گرفتند، دائماً با کشتار، فشار و محاصره و بمبارانهای وحشیانه و خطر دستگیری رژیم جنایت‌کار اسد روبه‌رو هستند.
این شعاری است که جوانان، مردم و رزمندگان به دفعات در داریا تکرار می‌کنند که با خون شهداء مصالحه و سازش نمی‌کنیم و یک قدم از انقلاب و خواسته‌هایمان کوتاه نمی‌آییم. آنها می‌گویند به‌خاطر خونهای که به ناحق ریخته شده است، به خاطر کشتار بی‌وقفه و خانواده‌هایی که آواره شدند و هزاران زندانی و مفقود هرگز مصالحه و سازش نمی‌کنیم.
 
یک رزمنده: رژیم اسد خواستار تسلیم شهر و مذاکره است، با آتش مسلسل می‌خواهد ما را به تسلیم وادارد ولی ما به هیچ‌وجه تسلیم نمی‌شویم.
 

«غیر ممکن است بشکه‌ها شکست‌مان بدهد» این پلاکاردی است که حامل آن «ابو سمیر» است، کسی که خودش به همراه همسر و کل خانواده و 5 برادرش، در این جنگ نابرابر در اثر بمبارانهای وحشیانه هواپیماهای اسد در این شهر کشته شدند، به‌راستی که داستان زندگی «ابو سمیر» که به خانواده‌اش پیوست خیلی تکان‌دهنده و درد آور است ولی این داستان صبر و پایداری و فدا در برابر ظلم است.
جوانان شهر می‌گویند حمله‌های وحشیانه اسد به روی مناطق مسکونی نشانه ضعف اوست و به تلافی پایداری مردم است که روزانه ادامه دارد.
 
تعداد این حملات با بشکه‌های انفجاری به 150 بار در کمتر از 10روز گذشته رسیده است که نزدیک به 45تن مواد منفجره می‌شود که تقریباً سهم هر نفر هفت ونیم کیلو گرم است. اگر این مقدار آرد و برنج بود برای یک ماه کافی بود.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed089297-0902-4483-a01d-b3d9c7400600"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات