728 x 90

بن بست اتمي,

بزک نمیر… بهار می‌آد!

-

لو گو مردم سالری
لو گو مردم سالری
روزنامه مردم‌سالاری از روزنامه‌های وابسته به باند رفسنجانی ـ روحانی، در سرمقاله امروز خود (23مهر) تشنگی و بی‌تابی این باند برای رابطه با آمریکا را به نمایش گذاشت و اظهار امیدواری کرد که نمایندگان رژیم در مذاکرات ژنو بتوانند به طرف مقابل تفهیم کنند که «همهٴ شرایط در ایران تغییر کرده است».

در این سرمقاله با عنوان «مذاکرات متفاوت در ژنو» که توسط جواد جهانگیر‌زاده، «عضو کمیسیون امنیت ملی و قائم‌مقام مرکز پژوهش‌های مجلس» ارتجاع نوشته شده، آمده است: «طرفین در شرایطی دور یک میز با هم مذاکره می‌کنند که صدای حاکم بر جامعه، صدایی توأم با نرمش و تلاش برای تعامل است… همچنین باید گفت ایران بعد از سفر رئیس‌جمهوری و هیأت همراه به نیویورک در عمل نشان داد که تنش‌زدایی را جایگزین تنش زایی کرده است و به همین دلیل انتظار این است که 1+5 هم حتماً سیاستهای قبلی خود را تعدیل کند تا بالاخره هم پرونده‌یی که به یکی از گره‌های اصلی دنیا بدل شده است، از این بلاتکلیفی خارج شود و… هم ایران بتواند مشکلات ناشی از شرایط کنونی را پشت سر بگذارد. نمایندگان ایران این روز‌ها در شرایطی به ژنو سفر کرده‌اند که بعد از انتخابات 24خرداد همه شرایط در جامعه ایران تغییر کردند و در راستای همین تغییرات است که اذهان عمومی انتظار دارد، روششان را نسبت به تیم پیشین تغییر بدهد».

نویسنده این مقاله در پایان با خوش‌خیالی ابلهانه‌ای آرزوی خود را از نتیجه مذاکرات به‌عنوان نتیجه‌گیری چنین بیان کرده است: «می‌توان گفت که سرانجام خوش پرونده هسته‌یی می‌تواند بسیاری از بحرانهای فعلی که مردم و جامعه را به‌معنای واقعی با مشکل مواجه کرده است را پایان دهد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7e63b99a-3a66-4f1d-a696-7e90fb2bc3ad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات