728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

اعتراضات در اراک، تهران، اصفهان، سنندج، سقز، دیواندره و کرج

-

تجمع اعتراضی مردم اراک
تجمع اعتراضی مردم اراک
اعتراض و قیام
در هر فرصت، هر زمان، هر مکان
تجمع اعتراضی مردم اراک
درگیری جوانان با مأموران سرکوبگر در پارک ارم تهران
اعتراض دانشجویان اخراجی و تعلیقی دانشگاه علامه تهران
اعتراض بازنشستگان ذوب آهن اصفهان
تجمع اعتراضی گروهی از رانندگان تاکسی در تهران
تحصن کارگران اخراجی شرکت پونل تهران
اعتراض نانوایان سنندج
اعتصاب کارگران نانواییهای سقز در استان کردستان
تجمع اعتراضی کارگران گونی بافی دیواندره
اعتصاب‌غذای سه تن از زندانیان زندان مرکزی کرج

ـ جمعی از مردم اراک روز شنبه در محل تجمع همیشگی در میدان باغ ملی این شهر تجمع کردند و به آلودگی هوا و پارازیت اعتراض کردند. معترضان پلاکاردهایی حمل می‌کردند که روی آنها نوشته شده بود مردم اراک نفس می‌خواهند. جان عزیزان خود را به خطر نیاندازیم، بیشترین آمار سرطان در اراک. این حرکت اعتراضی به‌رغم حصارکشی و ایجاد انواع محدودیتها توسط نیروهای سرکوبگر رژیم برگزار شد.

ـ شماری از جوانان در پارک ارم تهران در برابر یورش مزدوران سرکوبگر مقاومت کرده و با آنها درگیر شدند. درگیری زمانی آغاز شد که مزدوران رژیم به بهانه آخوند ‌ساخته بدحجابی یک دختر جوان را دستگیر کردند. اما از ترس خشم جوانان مجبور به آزاد کردن وی و ترک پارک شدند.

ـ جمعی از دانشجویان سابق دانشگاه علامه طباطبایی تهران که طی سالهای گذشته توسط رژیم آخوندی تعلیق یا اخراج شده‌اند؛ تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها خواستار بازگشت به دانشگاه شدند. این تجمع در مقابل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و دفتر رئیس جدید این دانشگاه برگزار شد.

ـ روز یکشنبه 24شهریور جمعی از رانندگان تاکسی در تهران در مقابل وزارت کشور در خیابان فاطمی تجمع کردند و به خودداری رژیم آخوندی از تحویل تاکسیهای جدید اعتراض کردند.

ـ بیش از 500تن از بازنشستگان ذوب آهن اصفهان روز شنبه در اعتراض به پرداخت نشدن بیش از 4ماه حقوق و مطالبات عقب‌افتاده در مقابل اداره بازنشستگی این شهر در خیابان نشاط تجمع کردند. مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در وحشت از گسترش این حرکت اعتراضی به بازنشستگان حمله کردند و آنها را متفرق ساختند.

ـ شمار زیادی از نانوایان سنندج روز شنبه 23شهریور در مقابل شورای آرد و نان این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار افزایش سهمیه آرد شدند

ـ اعتصاب جمعی از کارگران نانواییهای سقز در استان کردستان وارد دومین هفته خود شد. کارگران که تعداد آنها به بیش از100نفر می‌رسد؛ روز شنبه 23شهریور بار دیگر در مقابل اداره کار رژیم تجمع کردند. آنها خواهان دریافت حقوق عقب‌افتاده و بازگشت کارگران اخراجی به‌سر کارشان هستند.

ـ جمعی از کارگران گونی بافی شهرستان دیواندره در استان کردستان در مقابل اداره کار این شهرستان تجمع کردند و به تعطیلی کارخانه و پلمپ آن توسط دادگستری رژیم اعتراض کردند.

ـ تحصن کارگران اخراجی شرکت پونل روز یکشنبه24شهریور برای شانزدهمین روز متوالی ادامه داشت. کارگران در اعتراض به پرداخت نشدن چهار ماه حقوق عقب‌ افتاده و اخراج از شرکت تحصن کردند.

ـ سه تن از زندانیان محبوس در سالن 7 زندان مرکزی کرج در اعتراض به شرایط طاقت‌فرسای زندان اعتصاب‌ غذا کردند. این زندانیان از روز پنجشنبه 21شهریور اعتصاب‌ غذا کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b5d6ecd2-b54d-474d-b1ec-8b3373eb9148"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات