728 x 90

اقدامات مالكي براي بستن اشرف,جابجايي داخل عراق,

سیاست مالکی در رابطه با اشرف اعمال شنیعترین انواع شکنجه و ظلم است

-

شهر اشرف
شهر اشرف
حقی فراس المشهدانی عضو پارلمان عراق در گفتگوی ویژه با سایت ملف در۱۷ بهمن ۱۳۹۰ نخست‌وزیر مالکی را مدیون رژیم آخوندی دانست و حول اصرار مالکی برای انتقال قرارگاه اشرف به لیبرتی گفت:
”قرارگاه اشرف در بر گیرنده وطنپرستان شریفی از مقاومت ایران علیه رژیم فعلی ایران است، این رژیم در حال حاضر با دولت عراق است و اگر این رژیم فاشیست نبود مالکی نخست‌وزیر نشده بود. تمامی دستورات از تهران صادر می‌شود و بنابراین دستورات این محل به یک زندان تبدیل شده و شنیع‌ترین انواع شکنجه و ظلم و محاصره را علیه آنان اعمال می‌کنند... این کارها توسط میلیشیاهای وابسته به ایران که در داخل عراق و حتی داخل نیروهای دولتی هستند انجام می‌شود و این میلیشیاهای ایرانی هستند که با اجرای دستورات صادره از تهران اقدام به تعدی و تجاوز و شکنجه آنان می‌کنند چرا که آنان اپوزیسیون رژیم دیکتاتوری فعلی ایران هستند و مالکی طرحهای ایران در رابطه با آنان را اجرا می‌کند. هدف از انتقال آنان این است که زیر نظر دولت مرکزی و کنترل مالکی و قدرت او باشند که در حال حاضر قدرتش در حکومت بر مردم عراق و اپوزسیون رژیم ایران به مرحله فرعونی رسیده است. ما موافق تنظیم رابطه انسانی هستیم و به‌طور کامل با مجاهدین خلق همبستگی داریم آنها هم مانند هر ایرانی که در داخل ایران است حق مقاومت در برابر رژیم ایران را دارند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa84ab49-3d7a-445b-9f8b-6a8e38c28339"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات