728 x 90

ایران - آتش زدن نمادهای رژیم آخوندی در یزد، آغاجاری، آمل، تبریز، لنگرود، مشهد، هندیجان، کرج، کرمانشاه و یاسوج توسط کانون‌های شورشی مجاهدین

ایران - آتش زدن نمادهای رژیم آخوندی توسط کانونهای شورشی مجاهدین
ایران - آتش زدن نمادهای رژیم آخوندی توسط کانونهای شورشی مجاهدین

گزارشی از فعالیت کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران در سالگرد انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران:

 

آتش زدن بنر خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد در یزد

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید فاطمه مسیح یزد، طی یک عملیات انقلابی در تاریخ بیست ‌و دوم بهمن ماه جاری بنر حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال سارق انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران و خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع را به آتش کشیدند.

 

آتش زدن پلاکارد تبلیغات دهه زجر آخوندی در آغاجاری

پلاکارد تبلیغات دجالگرانه دهه زجر آخوندی که حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای بود در بیست و یکم بهمن ۹۷ توسط اعضای کانون شورشی ۲۲۴ شهرستان آغاجاری به آتش کشیده شد. این عمل انقلابی با شعار بهمن ماه خونه خامنه‌ای سرنگونه زنده باد مجاهدین خلق ایران درود بر رجوی انجام شد.

 

 

به‌آتش کشیدن بنرهای خمینی دجال و خامنه‌ای در آمل

اعضای کانون شورشی ۷۵۰ آمل نیز در بیست و دوم بهمن ماه جاری طی عملیات انقلابی خود بنرهای تبلیغات دجالگرانه دهه زجر آخوندها که حاوی تصویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای ملعون بود را به آتش کشیدند.

 

نصب پوستر مسعود رجوی و انهدام بنر تبلیغات آخوندی در تبریز

اعضای یکی از کانون‌های شورشی تبریز نیز در یک عمل انقلابی پوسترهای مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران را بر روی درب یکی از پایگاههای بسیج ضدمردمی نصب کرده و بنر تبلیغات دجالگرانه دهه زجر آخوندها را که کنار درب این مرکز سرکوب نصب شده بود را منهدم کردند.

 

 

آتش زدن پلاکارد تبلیغات دجالگرانه آخوندها در لنگرود

اعضای کانون شورشی ۲۸۸ لنگرود نیز پلاکارد تبلیغاتی دهه زجر آخوندی را در تاریخ بیست و یکم بهمن ماه به آتش کشیدند.

 

به‌آتش کشیدن پایگاه بسیج ضدمردمی در مشهد

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید سردار موسی خیابانی در تاریخ نوزدهم بهمن ماه ۹۷ تابلوی ورودی یکی از پایگاههای بسیج ضدمردمی که حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای ملعون و خمینی دجال بود را در عملیات انقلابی خود به آتش کشیدند.

 

 

آتش زدن پوستر خمینی دجال و خامنه‌ای ملعون در هندیجان

اعضای کانون شورشی ۳۱۳ هندیجان نیز در عملیات انقلابی خود که در گرامی‌داشت شهدای ۱۹بهمن ۶۰ انجام شد پلاکارد منحوس سارق انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران را به آتش کشیدند. این عمل انقلابی در نوزدهم بهمن ماه به اجرا درآمد.

 

انهدام بنر منحوس خمینی و خامنه‌ای در مشهد

بنر تبلیغات دجلگرانه دهه زجر آخوندی که حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال، سارق انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران و خامنه‌ای ولی‌فقیه خونریز ارتجاع بود در عملیات انقلابی اعضای کانون شورشی ۷۲۰ مشهد، با شعار برای سرنگون کردن هنوزم بهمنه بهمن در تاریخ بیستم بهمن ماه جاری به آش کشیده شد.

 

 

آتش زدن یکی از مراکز بسیج ضدمردمی در کرج

در کرج نیز اعضای کانون شورشی ۱۰۲ این شهر، بیاد شهدای ۱۹ بهمن ۶۰ تابلوی یکی از مراکز سرکوب رژیم ضدبشری ولایت فقیه را به آتش کشیدند. این عمل انقلابی در نوزدهم بهمن ماه جاری انجام شد.

 

آتش زدن یکی از مراکز سرکوب در کرمانشاه

اعضای کانون شورشی ۱۵۶ کرمانشاه در یک عمل انقلابی تابلو ورودی یکی از پایگاههای سرکوب رژیم ولایت فقیه در کرمانشاه را به آتش کشیدند. این عمل انقلابی با شعار مرگ بر خامنه‌ای در تاریخ بیستم بهمن ۹۷ به اجرا درآمد

 

انهدام بنر تبلیغات دجالگرانه دهه زجر آخوندی در یاسوج

بنر تبلیغاتی آخوندها که حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای ملعون بود توسط اعضای کانون شورشی ۲۷۵ یاسوج طی یک عمل انقلابی با شعار درود بر مجاهدین خلق درود بر رجوی مرگ بر رژیم آخوندی به آتش کشیده شد. این عمل انقلابی در تاریخ ۲۲ بهمن ۹۷ انجام شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/357dffb3-aa67-4965-9d73-3df281d70e93"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات