728 x 90

کانون‌های شورشی ایران نمادهای رژیم ولایت فقیه در تهران، آذربایجان شرقی و دورود را منهدم کردند

گرامیداشت حماسه ۱۹ بهمن ۶۰ توسط کانونهای شورشی ایران
گرامیداشت حماسه ۱۹ بهمن ۶۰ توسط کانونهای شورشی ایران

اعضای دلیر کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران با عملیات جسورانه خود هم‌چون ستارگان ظلمت سوز، طلسم سرکوب حکومت ضدبشری ولایت فقیه را در جای جای میهن اسیر می‌سوزانند و بوی بهار و آزادی می‌پراکنند. گزارشی از فعالیت کانون‌های شورشی در تهران، آذربایجان شرقی و دورود لرستان

آتش زدن بنر خمینی دجال در تهران

اعضای کانون شورشی ۸۲۰ تهران در سالگرد حماسه ۱۹ بهمن ۱۳۶۰، سالگرد عاشورای مجاهدین را گرامی داشته، طی یک عملیات انقلابی تصویر منحوس خمینی دجال را در تاریخ شانزدهم بهمن ماه جاری به آتش کشیدند. اعضای کانون شورشی ۸۲۰ تهران با این عمل انقلابی پخشی از پایتخت را از لوث یکی از نمادهای رژیم آخوندی پاکیزه کرده تلاش رژیم ولایت فقیه برای تحمیل شرایط سرکوب و خفقان را به چالش کشیدند.

 

انهدام بنر خامنه‌ای ملعون و خمینی دجال در آذربایجان شرقی

اعضای کانون شورشی تبریز در آذربایجان شرقی نیز در گرامی‌داشت حماسه ۱۹ بهمن در یک عملیات انقلابی با شعار مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی یکی از بنرهای تبلیغاتی دهه زجر رژیم آخوندی که حاوی تصاویر امام دجالان، خمینی ملعون و جانشینش خامنه‌ای خونریز (ولی‌فقیه ارتجاع) بود را در تاریخ شانزدهم بهمن ماه ۹۷ به آتش کشیدند، و بخشی از شهر را از لوث وجود این نماد جهل و جنایت آخوندی پاکیزه کردند. در تراکتی که اعضای این کانون شورشی در محل عملیات از خود به‌جای گذاشتند جمله « اشرف و موسی سمبل‌ های جاودانه و فراموشی ناپذیر – گرامی باد حماسه ۱۹بهمن» به چشم می‌خورد.

 

به آتش کشیدن پایگاه بسیج ضدمردمی در دورود - لرستان

اعضای کانون شورشی ۷۱۹ لرستان طی عملیات جسورانه خود، اقدام به آتش کشیدن ورودی یکی از پایگاههای سرکوب موسوم به پایگاه مقاومت انسیه، در شهرستان دورود کردند. این عملیات انقلابی که در تاریخ هفدهم بهمن ماه جاری انجام شد به یاد شهید قهرمان خلق فرمانده سارا – طاهره طلوع به اجرا درآمد. اعضای کانون شورشی ۷۱۹ لرستان با آتش زدن این مرکز سرکوب رژیم وحشی ولایت فقیه، جو سرکوب و اختناق را به چالش کشیدند.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/381a9ef9-e634-493e-a95f-dd8506474a61"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات