728 x 90

فعالیت کانونهای شورشی ایران، گرامی‌داشت حماسه ۱۹بهمن و آتش زدن نمادهای رژیم ولایت فقیه در تهران، سبزوار، قائمشهر، میاندوآب، کاشمر و همدان

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران
فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

گزارشی از فعالیتهای جسورانه اعضای کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای مختلف ایران.

آتش زدن بنر منحوس خمینی دجال در تهران

اعضای کانون شورشی ۷۷۰ تهران طی یک عملیات انقلابی که در گرامی‌داشت یاد و خاطره قهرمانان نوزده بهمن ۶۰ (عاشورای مجاهدین) در تاریخ پانزدهم بهمن ماه جاری انجام شد، بنر خمینی دجال را که در اتوبان موسوم به رجایی نصب شده بود را به آتش کشیدند.

 

آتش زدن بنر منحوس خامنه‌ای ملعون در سبزوار

اعضای کانون شورشی ۱۹۲ سبزوار نیز یکی از بنرهای تبلیغاتی دهه زجر رژیم آخوندی که حاوی تصویر خامنه‌ای ملعون (ولی‌فقیه ارتجاع) بود را به آتش کشیدند. این عمل انقلابی در تاریخ پانزدهم بهمن ماه جاری و با شعار خامنه‌ای سرنگونت می‌کنیم درود بر ارتش آزادیبخش ملی ایران انجام شد.

 

آتش زدن بنر تبلیغات دهه زجر آخوندی در قائمشهر

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید اشرف ربیعی در قائمشهر بنر تبلیغات دجالگرانه رژیم آخوندی که حاوی تصویر منحوس خمینی دجال بود را آتش زدند. این عمل انقلابی در تاریخ پانزدهم بهمن ماه جاری و با شعار آتش جواب آتش انجام گردید.

 

آتش زدن پایگاه بسیج ضدمردمی در میاندوآب

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید ناصر کرمانیان، به‌ مناسبت سالگرد حماسه ۱۹ بهمن ۱۳۶۰، در یک عمل انقلابی تابلو یکی از مراکز بسیج سرکوبگر، موسوم به پایگاه مقاومت بسیج دانش آموزی ضد حضرت رقیه را به آتش کشیدند. این عمل انقلابی در تاریخ پانزدهم بهمن ماه جاری و با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی انجام شد.

 

انهدام بنر خمینی دجال در کاشمر

اعضای کانون شورشی ۳۰۲ کاشمر بنر تبلیغات دجالانه رژیم آخوندی موسوم به دهه زجر را که حاوی تصویر منحوس خمینی دجال بود را به آتش کشیدند. این عملیات انقلابی با شعار خامنه‌ای قاتل به پایان سلام کن ارتش آزادیبخش در راه است، در تاریخ پانزدهم بهمن ماه جاری به اجرا درآمد.

 

گرامی‌داشت خاطره قهرمانان حماسه ۱۹ بهمن ۱۳۶۰ در همدان

اعضای کانونهای شورشی همدان به‌ مناسبت سالگرد نوزدهم بهمن ۶۰ (عاشورای مجاهدین) بر مزار تعدادی از شهدای مجاهد خلق در همدان حاضر شده و با گل گذاری و تراکتهای یادبود این حماسه تاریخی را گرامی‌داشتند. بر تراکتهای یادبود جملات: ۱۹بهمن سالگرد شهادت اشرف زنان مجاهد خلق گرامی باد – سالگرد شهادت سردار خلق موسی خیابانی گرامی باد – سالگرد عاشورای مجاهدین خلق گرامی باد نقش بسته بود.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23b3ff1a-14cc-4078-8625-e49e6928e22e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات