728 x 90

آتش زدن نمادهای حکومت آخوندی توسط کانون‌های شورشی ایران به‌ مناسبت سالگرد انقلاب ضدسلطنتی در تهران، اراک، تبریز، برازجان، اسفراین و اهواز

آتش زدن نمادهای حکومت آخوندی توسط کانونهای شورشی ایران
آتش زدن نمادهای حکومت آخوندی توسط کانونهای شورشی ایران

گزارشی از فعالیت کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران به‌ مناسبت حماسه ۱۹بهمن ۶۰:

 

آتش زدن بنر خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع در تهران

اعضای کانون شورشی ۹۷۰ تهران طی عملیات انقلابی خود در هجدهم بهمن ماه جاری بنر خامنه‌ای جلاد را با شعار درود بر رجوی به آتش کشیدند.

 

 

انهدام بنر تبلیغات دهه زجر آخوندی در اراک

اعضای کانون شورشی ۸۵۰ اراک بنر تبلیغات دجالگرانه رژیم ولایت فقیه که حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای خونریز بود را طی یک عملیات انقلابی با شعار آتش جواب آتش منهدم کردند. این نماد حکومتی در تاریخ بیست و یکم بهمن ۹۷ به اجرا در آمد.

 

به‌آتش کشیدن بنر خمینی دجال در تهران

اعضای کانون شورشی ۹۰۰ تهران بنر تبلیغات دجالگرانه آخوندی که حاوی تصویر خمینی دجال بود را طی یک عمل انقلابی به آتش کشیده منهدم کردند. این عمل انقلابی در تاریخ هجدهم بهمن ماه جاری انجام شد.

 

 

آتش زدن بنر تبلیغات دهه زجر در اسفراین

اعضای کانون شورشی ۸۰۲ اسفراین در تاریخ نوزدهم بهمن ماه ۱۳۹۷ بنر تبلیغات دجالگرانه دهه زجر آخوندی را طی یک عمل انقلابی با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر مجاهدین خلق به آتش کشیدند.

 

آتش زدن بنر منحوس خمینی دجال در تهران

اعضای کانون شورشی ۸۶۵ تهران نیز بنر خمینی دجال را در تاریخ هجدهم بهمن ماه جاری به آتش کشیدند. این عمل انقلابی با شعار درود بر رجوی انجام رسید.

 

به‌آتش کشیدن تصاویر خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد در تبریز

بنر تبلیغات دجالگرانه دهه زجر آخوندها که حاوی تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای بود توسط اعضای کانون شورشی ۷۷۷ تبریز در یک عملیات انقلابی به آتش کشیده شد.

 

 

انهدام بیلبرد خامنه‌ای جلاد در اهواز

اعضای کانون شورشی ۹۸۰ اهواز طی عملیات انقلابی خود که با شعار گرامی باد خاطره شهیدان ۱۹بهمن ۱۳۶۰به انجام رسید بیلبرد بزرگ حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع را در تاریخ هجدهم بهمن ماه جاری با پرتاب مواد آتشزا به آتش کشیدند.

 

آتش زدن بنر حاوی تصاویر خمینی دجال و خامنه‌ای در برازجان

بنر تبلیغات دجالگرانه دهه زجر آخوندی که حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد بود در عملیات انقلابی اعضای کانون شورشی ۲۰۰ برازجان به آش کشیده شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1fbdef8a-2687-4654-8b65-d94b74c5dc84"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات