728 x 90

سخنگوی مجاهدین:‌ تف سربالا روی عمامه خامنه‌ای و ریش روحانی، عدالت و قانون در انتظار شماست

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین

جهانگیری معاون آخوند روحانی گفت: «آقای ترامپ به سازمان تروریستی ایران گوش میده...اینها شدند مشاوران کاخ سفید، تف بر شما».

سخنگوی مجاهدین خطاب به میرزا قلمدون سوخته دماغ نظام: تف سربالا روی عمامه خامنه‌ای و ریش روحانی فرود می‌آید!

 

پاسدار رمضان سخنگوی سپاه پاسداران گفت: «سازمان جهنمی بیش از ۱۸هزار» از رژیم را به هلاکت رسانده است.

یکی از خازنان جهنم طبق آیه ۳۰سوره ق گفت: هل من مزید؟!

سخنگوی مجاهدین به آمران و عاملان قتل‌عام زندانیان سیاسی و ۱۲۰هزار شهید آزادی گفت: عدالت و قانون در انتظار شماست.

 

 

جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور ارتجاع که در شیراز صحنه گردان نمایش ورشکسته حکومتی ۲۲بهمن رژیم بود، با غیظ و سوزش بسیار از هلاکت ۱۷هزار مهره و جلاد استبداد مذهبی و این‌که رژیم غاصب و سارق انقلاب با بزرگترین مقاومتهای تاریخ روبه روشده، از بحرانهای گریبانگیر نظام و تمرکز جهانی علیه جنگ‌افروزی و تروریسم رژیم آخوندی، ابراز وحشت کرد و گفت:

آمریکاییها با صراحت اعلام کردند که ما جنگ اقتصادی تمام‌عیار علیه ملت ایران شروع کردیم. آمریکاییها در این چهل سال ترور کردند بزرگترین ترورهای تاریخ در ایران در یک مقطع زمانی کوتاه انجام گرفت ما ۱۷هزار شهید ترور داریم همان کسانی که اینها را شهید کردند امروز شدند مشاوران کاخ سفید حتی پررویی به جایی رسانده آقای ترامپ که به‌جای این‌که به سازمان اطلاعاتی خودش توجه بکند که میگه ایران در مسائل هسته‌یی تخلف نکرده به سازمان تروریستی ایران گوش میده میگه نه من اطلاعات دیگری دارم ایران تخلف کرده اینها شدند مشاوران کاخ سفید، تف بر شما

/ یک گروه تروریستی پیدا کردید در کنار خودتان اونوقت به ملت قهرمان ایران تهمت تروریسم میزنی؟!جنگ شما بر ملت ایران تحمیل کردید و امروز جنگ اقتصادی. / می‌دانید نه اهل گزافه‌گویی هستم [سر و صدا در جمعیت و هلهل کردن] اونچه که به جهت اجرایی برسم اعلام می‌کنم ملت ایران مردم عزیز ما، تحریم‌هایی که آمریکا شروع کرده اعلام کردند که ما نفت ایران را به صفر میرسانیم خیلی آمریکاییها تلاش کردند که جلوی صدور نفت ایران بگیرند.

 

در نمایش ورشکسته حکومتی ۲۲بهمن در همدان، پاسدار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران خامنه‌ای، در سخنرانی خود، از هلاکت بیش از۱۸هزار دژخیم سرکوبگر سوزوگداز کرد و وحشت‌زده از این‌که مجاهدین اپوزیسیون و نیروی پایدار نبرد با دیکتاتوری آخوندی هستند، گفت:

سازمان جهنمی که دست آن به خون بیش از ۱۸هزار شهید ملت ما آغشته هست، سازمانی که همین خانم مریم رجوی… فرمان آتش علیه مرصاد همین مریم رجوی صادر کرد. شما ببیند آمریکاییها به چه دستاویزهایی روی آورده‌اند، / اینها امروز شدند اپوزیسیون جمهوری اسلامی و مشاوران مورد اعتماد کاخ سفید برای برخورد با انقلاب اسلامی.

 

آخوند حاجی صادقی، نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران که در اصفهان سخنرانی می‌کرد با ابراز وحشت از خطر مجاهدین و شرایط منطقه‌یی و بین‌المللی گفت:

استکبار جبهه‌ای درست کرده به فرموده رهبر فرزانه مون جبهه‌ای وسیع عظیم نامتجانس با قدرت تبلیغاتی بالا جبهه درست کرده که چکار کنه؟ در این جبهه عربستان را بهش نقش داده، رژیم اشغالگر رو نقش داده، کشورهای اروپایی را نقش داده به منافقین نقش داده، به بعضی از خودفروخته‌ها نقش داده مواظب باید باشید جبهه عظیم درست کرده دشمن در برابر این جبهه چه باید کرد؟

 

 

رئیس‌جمهور ارتجاع در سخنرانی خود در نمایش ورشکسته حکومتی ۲۲بهمن ضمن مجیهزگویی مهوع از ولی‌فقیه ارتجاع بر ادامه برنامه موشکی و جنگ‌افروزیهای منطقه‌یی تأکید کرد.

ما برای ساختن انواع موشکهای ضدزره، انواع موشکهای پدافند هوایی، انواع موشکهای زمین به دریا و دریا به دریا، انواع موشکهای هوا به هوا و انواع موشکهای زمین به زمین از کسی اجازه نگرفته‌ ایم و نخواهیم گرفت، راهمان را و قدرت‌نظامی‌مان را ادامه می‌دهیم و در نزد ملت ایران به صراحت می‌گویم قدرت نظامی ایران در طول این ۴۰سال و به‌ویژه در ۵سال اخیر برای همه جهانیان شگفت‌آور است. / همه جهانیان در این چهل سال و در این ۵سال اخیر دیدند که وقتی ایران اراده کرد، به ملت عراق کمک کند وقتی ایران اراده کرد به مردم سوریه کمک کند وقتی ملت ایران اراده کرد به مردم لبنان کمک کند به مردم فلسطین و یمن کند،

دستاورد جمهوری اسلامی ایران این بود که نظام مشروعیت را بر مبنای اسلام و بر مبنای جمهوریت قرار داد امروز تمام مسئولان جمهوری اسلامی ایران از مقام معظم رهبری گرفته تا رئیس‌جمهور تا اعضای مجلس شورای اسلامی، تا خبرگان تا شوراها همه و همه با رأی مردم و با صندوق آراء مسند مسئولیت را به عهده می‌گیرند.

همه ما باید حواسمان جمع باشد،

هر جا ما پیروز شده‌ایم جایی بوده که ملت و دولت در کنار هم، پشت سر رهبری قرار گرفتند. اگر ما در سال‌های اول انقلاب توانستیم، ترور و شورش را در این کشور از بین ببریم و آرام کنیم، مردم بود دولت بود، نیروهای مسلح پشت سر امام بودند.

به‌دلیل این‌که مردم ما به رهبر بزرگ و شجاعشان ایمان دارند، متحدند، پشت سر رهبری حرکت می‌کنند. ما بی‌تردید در این مبارزه موفق خواهیم بود.

 

 

در نمایش ورشکسته حکومتی به‌ مناسبت ۲۲بهمن در شهر کرد، پاسدار سلامی، جانشین سرکرده سپاه خامنه‌ای، در تنگنای تحریم‌ها و ضعف و بحران فزاینده نظام، برای روحیه دادن به بسیجیان سیلی خورده، بر طبل قدرت‌نماییهای کاذب کوبید و در واکنش به اجماع جهانی برای مقابله با جنگ‌افروزیهای منطقه‌یی رژیم با ترس و سخافت گفت: یعنی چه؟! یعنی ما باید منطقه را ترک کنیم؟!

تلویزیون رژیم ۲۲بهمن۹۷:

ما که در حال انباشت قدرتیم بیش از این برد موشکهایمان را اضافه می‌کنیم اگر گزافه‌گویی کنید آنگاه شرایط متفاوت خواهد بود (قطع و بوصل) سیاستهای ما ثابت نیست مدام تغییر می‌کند به رفتار دشمنانمان بستگی دارد از ما نخواهند منطقه را ترک کنیم این آنها هستند که باید منطقه را ترک کنند

یعنی چه؟!! یعنی ما منطقه را ترک کنیم؟... ما در دوردست با آنان درگیر خواهیم شد جایی که فکر نمی‌کنند...اگر روزی قرار باشد که به آنان ضربه بزنیم جایی خواهیم زد که امروز در مورد آن فکر نمی‌کنند

...دیدید صهیونیستها از ترس هذیان می‌گویند به آنها هم اخطار داده‌ایم باز هم هشدار می‌دهیم زمینه محو خود را از روی زمین فراهم می‌کنید اگر به شرارتهایتان ادامه دهید محوتان خواهیم کرد این آخرین کلام ما است...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2418c90e-19c7-4464-aa39-318531355a85"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات