728 x 90

اخبار سوريه,

کشته شدن ۲۰تن از مزدوران اسد در نبردهای حومه دمشق

-

 -
-
تلویزیون اورینت:
در نبردهای حومه دمشق، رزمندگان ضربات سنگین به نیروهای اسد و حزب‌الشیطان وارد آوردند:
انقلابیون در حومه شرقی دمشق مزارع شهرک «بالا» را بعد از نبردهای شدید با نیروهای اسد و شبه‌نظامیان آن به کنترل خود درآوردند.
انقلابیون در نبردهای بین شهرک زبدین و ملیحه برخی نقاط مهم را تسخیر کردند و 20تن از مزدوران را به هلاکت رساندند.
در قلمون نیز انقلابیون چندین عملیات انجام دادند و یکی از پایگاههای اسد در منطقه «جبه» را مورد تهاجم قرار دادند. مزدوران حزب‌الشیطان در جریان این تهاجم رزمندگان متحمل تلفات سنگینی شدند.
سه جبهه فعال و مشتعل در حومه دمشق وجود دارد، فرماندهان صحنه می‌گویند دشمن در این منطقه ازتمام تسلیحات و مهمات خود استفاده کرده است و حتی سلاح شیمیایی نیز به‌کار گرفته است.
در غوطه شرقی در اطراف دمشق رزمندگان با یک حمله برق آسا و غافلگیرانه، نیروهای اسد و شبه‌نظامیان عراقی و لبنانی را مجبور به عقب‌نشینی کردند و تلفات زیادی به آنان وارد کردند.
شدت نبردها خود را در تاکیتکهای نظامی رزمندگان نشان می‌دهد. بر اساس گفته فرماندهان صحنه رزمندگان توانستند تمام مزارع این منطقه را تنها در چند ساعت از لوث وجود مزدوران اسد پاک‌کنند.
 
 
 

در جبهه دیگری در نزدیکی شهرک «بالا»، نیروهای اسد ماههاست تلاش می‌کنند به غوطه شرقی نفوذ کنند، اما پاتکهای رزمندگان تا به‌حال اجازه کمترین پیشروی را به آنان نداده است.
رزمندگان در جریان این نبردها 20تن از نیروهای اسد را به هلاکت رساندند و نقاط مهمی را در نزدیکی ملیحه به کنترل خود درآوردند
اما در قلمون، انقلابیون دو علمیات انجام دادند. در یک عملیات پایگاههای مزدوران حزب‌الشیطان در منطقه جبه مورد تهاجم رزمندگان قرار گرفت. در عملیات دیگری تعدادی از پایگاهای اسد در اطراف شهرک «عرسال الورد» مورد تهاجم انقلابیون قرار گرفت.
در یک عملیات دیگر، خودرو حامل تعدادی از نیروهای دشمن در قلمون غربی با یک موشک هدایت شونده هدف قرار گرفت و همه سرنشینان آن به هلاکت رسیدند. در این تهاجمها نیروهای حزب‌الشیطان بیشترین تلفات را متحمل شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d28efb7-6b8e-4ec6-9211-d195750712e0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات