728 x 90

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، حمایت کانونهای شورشی

تیک تاک زمان قلب رزمندگان راه آزادی و هموطنان غیرتمند را به هم نزدیک کرده است. در حالیکه تنها ۱۲روز به زمان برگزار شدن گردهمایی سالانه مقاومت ایران در شهر ویلپنت پاریس – فرانسه باقی مانده است، کانونهای شورشی از شهرها و استانهای مختلف ایران در حمایت از این گردهمایی سالانه که امسال بعد از قیام دیماه رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و در پی آن جهان مجبور به تغییر نگرش و رفتار با این رژیم پلید و ضدبشری شده است دست به اقداماتی نظیر پخش تراکت و پوستر و دیوارنویسی زدند که امروز به گوشه‌ای از آن توجه می‌دهیم:

 

نجف‌آباد – زرین‌شهر – فولاد‌شهر

  • تصاویر زیبای ارسالی از طرف یکی از کانونهای شورشی استان اصفهان. اعضای این کانون شورشی با دست گرفتن پوستر‌هایی که بر آن شعار ایران آزاد - ۱۰۰۰اشرف – پاریس ۲۰۱۸و تصویری از پرچم پرافتخار ایران با آرم شیر و خورشید نقش بسته بود به شهرستانهای مختلف نظیر نجف‌آباد و فولاد شهر و زرین‌شهر رفته و تصاویری که حاکی از حمایت جوانان میهن اشغال شده از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس است را برایمان ارسال کردند. توجه شما را به فیلم کوتاهی که متشکل از این تصاویر انگیزاننده است جلب می‌کنیم.

 

تصاویر زیبای ارسالی از طرف یکی از کانونهای شورشی استان اصفهان

 

اهواز

  • یکی از کانونهای شورشی استان خوزستان، قطعه فیلم کوتاهی از شعارنویسی بر دیوارهای شهر اهواز، در حمایت از گردهمایی مقاومت ایران در پاریس فرستاده است. شعار ایران آزاد، قیام با کانونهای شورشی دیوارنویسی شد.

​​​​​​​

دیوار نویسی کانون شورشی استان خوزستان- اهواز.

 

خرم‌آباد

  • در یک نمونه حمایت دیگر یکی از کانونهای شورشی از خرم‌آباد، دست به یک حرکت زیبا زده و پوسترهایی در حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس تولید و با شکستن پرده اختناق آخوندی در سطح شهر پخش کرده است. بر یکی از این پوسترها که در دست اعضای کانون شورشی قرار دارد نوشته «من یک آرزو دارم، ایران آزاد» به چشم می‌خورد.

​​​​​​​

پخش پوستر در حمایت از گردهمایی در خرم‌آباد

 

شهر‌ری

  • یکی از کانونهای شورشی در شهر‌ری، در حمایت از گردهمایی مقاومت ایران در پاریس، دست به دیوارنویسی زد. در فیلم ارسالی مشاهده می‌شود که، شعار « ایران آزاد، قیام با کانونهای شورشی» بر دیوار نقش بسته است.

​​​​​​​

دیوار نویسی کانون شورشی شهر‌ری

 

شیراز

  • یکی از کانونهای شورشی شیراز، در حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس اقدام به پخش تراکت در سطح دانشکده مهندسی شیراز و دیوارنویسی شبانه در سطح شهر کرد.

​​​​​​​

دیوار نویسی و پخش تراکت توسط کانون شورشی شیراز

 

مشهد

  • یکی دیگر از کانونهای شورشی از مشهد عکسی از حمایت اعضای کانون فرستاده است که بر روی دست نوشته‌اش شعار« ایران آزاد.... قیام تا پیروزی» به چشم می‌خورد

​​​​​​​

کانون شورشی از مشهد

 

تهران و کرج

  • اعضای یکی دیگر از کانونهای شورشی در تهران و کرج ضمن پخش تراکت ایران آزاد و برافراشتن پرچم شیر و خورشید نشان ایران زمین، از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس حمایت کردند.

​​​​​​​

نصب پوستر در تهران و برافراشتن پرچم در کرج

 

 

اراک

  • رزمندگان کانونهای شورشی اراک نیز در یک اقدام شجاعانه تراکتهایی در حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس را در سطح شهر اراک پخش و نصب کردند

​​​​​​​

نصب تراکت در اراک

 

بوشهر

  • کانون شورشی ۲۵۷ از شهرستان بوشهر نیز در یک اقدام شجاعانه پوسترهای حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران و تصاویر مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران را در این شهرستان نصب کرده و ضمن فیلمبرداری از این اقدام پیام حمایت کانون شورشی خود را اعلام کردند.

​​​​​​​

نصب پوستر مریم رجوی در بوشهر.

 

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24d9680a-a9c3-40ef-935b-cba65540913c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات