728 x 90

کوچک‌نمایی برای در بردن سردمداران زندان اوین و قضائیه رژیم از مسئولیت اعمال شکنجه وحشیانه زندانیان در تلویزیون حکومتی

ماستمالی و در بردن خامنه‌ای و رئیسی جلاد از مسئولیت اعمال شکنجه در زندانهای ایران
ماستمالی و در بردن خامنه‌ای و رئیسی جلاد از مسئولیت اعمال شکنجه در زندانهای ایران

به‌دنبال فضیحت انتشار تصاویر گوشه‌یی از جنایات رژیم در زندان اوین، تلویزیون شبکه۵ رژیم روز چهارشنبه ۱۰شهریور برای کوچک نمایی و در بردن سردمداران زندان اوین و قضائیه آخوندها از مسئولیت اعمال شکنجه وحشیانه، موضوع سیلی زدن به سرباز راهور را وسط کشید.

دلاوری مجری تلویزیون رژیم گفت: خوشبختانه وجود فضای مجازی باعث شده که هر سیلی صدایش فقط در اون محدوده خفه نمیشه و صدایش بلند میشه و همه این صدا را می‌شنوند همین که این صدا تا این اندازه بلند شده اتفاق خوبی بود و نشان داد که خیلی سخت‌تر شده که یک فرد قوی به‌صورت یک فرد ضعیف سیلی بزند و شنیده نشود.

وی با کوچک‌نمایی جنایات رژیم در زندانها و به‌خصوص زندان اوین گفت: فیلمهایی هم که از زندان اوین منتشر شد باز نشان داد سربازی که به یک زندانی سیلی زد صدایش بلند شد یعنی اونجا سرباز در موقعیت قدرتمند است و زندانی در موقعیت ضعیف. قاضی اگر به گوش یک زندانی به گوش یک سرباز سیلی بزند هر فرد قدرتمندی که به‌زور خودش را به دیگری نشان بدهد خوشبختانه اینطوری انعکاس پیدا می‌کند البته حتماً مواردی هم هست که صدایشان شنیده نمیشه اما تا اینجا هم باید خوشحال باشیم و تا اینجا هم همه‌مان درصدد باشیم که نگذاریم در خفا کارها پیش بره همه چیز باید جلوی چشم مردم باشه...

دلاوری مجری برنامه رژیم درباره سرنوشت سرباز راهور و عضو مجلس ارتجاع گفت: البته در مورد اون سرباز راهور گفته میشه که حالا سربازه خیلی هم نمی‌خواسته رضایت بدهد ولی دیگه حالا صدایش کردند و گفتند امضا کن بره و تمام بشه و فیصله پیدا بکند این هم هست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34a36131-9750-43d9-9932-cf2b662ca3fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات