728 x 90

دخالت رژيم در سوريه ,

واکنش سراسیمه دیکتاتوری آخوندی پس از دستگیری مزدورانش توسط ارتش آزادی

-

مهمان پرست سخنگوی وزارت خارجه آخوندها
مهمان پرست سخنگوی وزارت خارجه آخوندها
در پی اعلام دستگیری مزدوران سرکوبگر رژیم از سوی ارتش آزادی سوریه، وزارت‌خارجه رژیم سراسیمه واکنش نشان داد و مدعی شد ۱۱ایرانی که آنها را زائر قلمداد می‌کرد، توسط ارتش آزادی سوریه دستگیر شده‌اند و خواستار آزادی آنها شد.
مهمان‌پرست سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم از دیکتاتوری بشار اسد خواست «تا همه امکانات خود را برای اطمینان از سلامت جان این افراد و آزادی هر چه سریع‌تر آنها به کار گیرد»
یک کارگزار رژیم در سازمان حج و زیارت آخوندی نیز با اذعان به حضور غیرمجاز عوامل رژیم درسوریه گفت: این زائران که در شمار کاروان‌های بدون مجوز هستند، قرار بوده پس از زیارت عتبات مقدسه در سوریه عازم عراق شوند.
شایان ذکراست که از این پیشتر نیز گزارشهای مستندی از جمله توسط پرسنل نظامی پیوسته به ارتش آزادی سوریه و هم‌چنین مقامات سوری جداشده از رژیم بشار اسد درباره شرکت مستقیم پاسداران مسلح و تک‌تیراندازان جنایتکار اعزامی خامنه‌ای، در سرکوب قیام سوریه و کشتار مردم بپاخاسته این کشور منتشر شده است.
اخیراً واشنگتن پست در گزارشی مستندی از حضور پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس در سوریه خبر داد و نوشت حضور قاسم سلیمانی که دستوراتش را مستقیماً از خامنه‌ای دریافت می‌کند، بارزترین سند شرکت رژیم ایران در سرکوب قیامها درسوریه است.
مردم سوریه در تظاهرات و قیامهای خود مستمراً تصاویر خامنه‌ای را همراه با ابراز انزجار از مشارکت رژیم آخوندی درسرکوب قیام سوریه به آتش می‌کشند.
هم‌چنین در تظاهرات اپوزیسیون سوریه در سایر کشورها مشارکت جنایتکارانه خامنه‌ای و سپاه پاسداران حکومت ولایت‌فقیه درسرکوب قیام آزادیخواهانه مردم سوریه محکوم شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b01fc1d2-f096-4416-91df-be25fe694a7f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات