728 x 90

کرونا در ایران - اعتراف خبرگزاری رسمی رژیم به دویست هزار کشته کرونا

کرونا در ایران
کرونا در ایران

این خبر به روز می‌شود.

 

مردم ایران خامنه‌ایی را مقصر اصلی کشتار کرونا میدانند

بنابر گزارشات رسیده از شهرهای میهن وضعیت گورستانها و بیمارستانها در اکثرشهرهای میهن اشبا و مملو از متوفیان و مبتلابان به کروناست و مردم ایران خامنه‌ای را مقصر این وضعیت وحشتناک و این قتل‌عام کرونایی میدانند به گزارشی که توسط یکی ازهموطنانمان ازشهر کلاکه استان گلستان درشبکه‌های اجتماعی پخش شده توجه کنید

اعتراف خبرگزاری رسمی رژیم به دویست هزار کشته کرونا

خبرگزاری حکومتی ایرنا شامگاه شنبه به دویست هزار جان‌باخته کرونایی اعتراف کرد و نوشت:

« کرونا با خوش رقصی تاکنون حدود یکصدهزار و به گفته برخی «دوصد هزار»! کشته و میلیون مبتلا را به هیولای مرگ هدیه کرده است»

یادآوری می‌شود این آمار بیش از دو و نیم برابر آمار رسمی رژیم است.

سیاه‌ترین روز کرونا در ایران با فوت ۶۲۰نفر در یک روز

به گزارش وزارت بهداشت رژیم در خصوص آمارهای جدید کرونا (۲۴مرداد)، «طی ۲۴ساعت گذشته دست کم ۳۶هزار و ۷۲۶ نفر مبتلا شناسایی شده‌اند. در ۲۴ساعت گذشته ۶۲۰بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند».
این آمار کوچک نمایی شده رژیم در حالی است که بر مبنای گزارشات سازمان مجاهدین تا کنون بیش از ۳۶۲هزار نفر بر اثر این بیماری جان‌باخته‌اند.  خبرگزاری حکومتی ایرنا ۲۳ مرداد)

 

 

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با وبسایت حکومتی خبرآنلاین ۲۴مرداد گفت: زمانی که واکسیناسیون در دنیا به‌عنوان تنها راه نجات معرفی شده بود، در ایران گروهی نسبت به واکسن تردید داشتند، تردیدهایی که باعث شده تا امروز کمتر از چهار درصد جمعیت دو دز واکسن تزریق کرده باشند، در حالی که ۱۶.۱درصد کل مردم جهان تا امروز به‌طور کامل واکسینه شده‌اند.

سایت حکومتی خبرآنلاین نوشت:
«هم اکنون ظاهراً نزدیک ۲۰ پلتفورم واکسن در ایران در حال ساخته شدن است، واقعاً این کار چه معنایی دارد؟ کشور ما مگر چقدر زیرساخت برای تولید واکسن دارد؟ چقدر به این انواع مختلف نیاز داریم؟ و این واکسن‌ها در چه فضایی مطالعه می‌شوند؟ وقتی واکسن مؤثر در دسترس است آزمایش واکسن دیگر منطقی نیست، همین حالا اگر از چندین واکسن ایرانی، مشخص شود که سه مورد اول مؤثر است، سرنوشت باقی واکسن‌ها چه می‌شود؟»


علی جعفریان، رئیس سابق و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو هیأت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ گفته است: «تا یک مدتی تردید نسبت به تأثیرگذاری واکسن در کشور وجود داشت و عده‌یی با این استدلال که میزان تأثیرگذاری واکسن مشخص نیست، پیشنهاد دادند که صبر کنیم. همان زمان خیلی از کشورها وارد مطالعات فاز دو واکسنهای در حال ساخت شدند و تزریق کردند. ما این کار را نکردیم در حالی که وقتی ایمنی واکسن ثابت شده بود و هیچ راه جایگزینی نداشتیم، شرکت در این مطالعات کار منطقی‌ای بود».

در کنار آن مسئولان وزارت بهداشت برای سهم زیادی از سبد واکسیناسیون خود، روی واکسنهای داخلی حساب باز کرده بودند که متأسفانه قول‌ها درباره این واکسن‌ها هنوز عملی نشده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2dab70f0-9785-4510-ad4f-b61b99581590"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات