728 x 90

واشنگتن تایمز: اطلاعات رژیم ایران توسط مجاهدین یک سازمان تروریستی معرفی شد

اطلاعات رژیم ایران توسط مجاهدین یک سازمان تروریستی معرفی شد
اطلاعات رژیم ایران توسط مجاهدین یک سازمان تروریستی معرفی شد

 

واشنگتن تایمز در گزارشی از کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در واشنگتن روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۸ نوشت:‌ گروه اصلی اپوزیسیون ایران گفت دولت دونالد ترامپ باید وزارتاطلاعات رژیم ایران را به لیست گروه‌های تروریست خارجی اضافه کند تا مورد حسابرسی قرار داد.

علیرضاجعفرزاده گفت، سرویسهای وزارت اطلاعات و امنیت رژیم ایران که مأموران آن از نزدیک با نیروی قدس با مدیریت سپاه پاسداران عمل می‌کنند و نیروهای نیابتی را در سراسر جهان آموزش می‌دهند، هم‌چنان شدیداً در تروریسم شرکت دارند.

وی گفت:‌ «اگر آمریکا خواستار جنگ با تروریسم است باید وزارت اطلاعات رژیم ایران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی لیست‌گذاری کند».

جعفرزاده گفت برمبنای سابقه وزارت اطلاعات و امنیت مستحق همان رفتاریست که با سپاه پاسداران شده است. او گفت «آنها دو روی یک سکه اند».

واشنگتن تایمز می‌نویسد: بنا‌ به گزارش این شورا شبکه اروپایی وزارت اطلاعات  در سفارتشان در اتریش عمل می‌کند و افسران اطلاعات مرتباً ۱۰توطئه تروریستی علیه اهدافی در آمریکا انگلستان آلمان هلند ترکیه آلبانی دانمارک و فرانسه را هماهنگ می‌کنند.

جعفرزاده گفت افزایش توطئه‌های تروریستی ایران به‌وضوح با بیرون کشیدن آقای ترامپ از توافق اتمی ۲۰۱۵ مرتبط است.

او استدلال کرد که «این علامت روشنی از استیصال است... سیاست مماشات با رژیم ایران شکست‌خورده و تهران نیاز داشت که آمریکا را علیه متحدان اروپایی به رقابت وا دارد که هنوز از توافق اتمی حمایت می‌کنند.

این گزارش می‌گوید، کشورهای اروپایی ۵دیپلمات تروریست ایرانی را به‌خاطر نقش مشکوک آنها در حملات طراحی شده در فرانسه و آلبانی اخراج کردند. در آلبانی دو مأمور اطلاعات ایران دستگیر شده و سفیر ایران به‌خاطر ارتباط مشکوک آن با طرح بمب‌گذاری در مراسم جشن نوروزی در تیرانا اخراج شد.

اسدالله اسدی رئیس ایستگاه وزارت اطلاعات و امنیت در اروپا در آلمان دستگیر شد و به بلژیک به‌خاطر اتهامات تروریستی مربوط به طرح بمب‌گذاری علیه گردهمایی مخالفان ایرانی در پاریس مسترد شد....

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa9f0cc6-f732-49c7-8f59-5fccc30e523d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات