728 x 90

هشدار وزارت دفاع آمریکا درباره توسعه پهپادی حکومت آخوندی

جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا
جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در مصاحبه با کانال ام.اس.ان.بی.سی (MSNBC) گفت: رژیم تهران همزمان با «جاه‌طلبیهای هسته‌ای» به پیشبرد انواع اقدام‌های «مخرب» و «تهدیدآمیز» در منطقه مشغول است. برنامه پهپادی حکومت ایران در این سال‌ها توسعه یافته و پهپادهای بدون سرنشین آن پیوسته «دقیق‌تر و مرگبارتر» شده‌اند. او بار دیگر یادآور شد که «حل هیچ مشکلی در خاورمیانه با ایران مجهز به سلاح هسته‌یی آسا‌ن‌تر نمی‌شود».

جان کربی افزود: تا آنجا که به ما به‌عنوان وزارت دفاع برمی‌گردد، جدای از این‌که مطامع رژیم ایران چه باشد، باید بگویم آنها یک عامل نامطلوب و مخرب در منطقه هستند. این رژیم از گروه‌های تروریستی در عراق، سوریه و دیگر مناطق حمایت می‌کند، و هم‌چنان برای کشتیرانی آزاد بین‌المللی تهدید محسوب می‌شود. رژیم ایران از شبه‌نظامیانی که در عراق و سوریه نیروهای آمریکایی را مورد تهاجم قرار می‌دهند حمایت می‌کند و به‌خصوص در دو سال اخیر ما شاهد بوده‌ایم آنها نیز به پهپاد مجهز شده اند. (سایت ام.اس.ان.بی.سی: ۲۴ آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cf24746b-6519-4779-ab6a-f487af4d3156"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات