728 x 90

نیویورک تایمز: آمریکا به‌جای ناو هواپیمابر نیمیتز، جنگنده‌ها، جتهای تهاجمی و هواپیماهای سوخت رسان به خلیج‌فارس اعزام می‌کند

جنگنده‌های آمریکایی
جنگنده‌های آمریکایی

همزمان با تشدید تنشها میان آمریکا و رژیم آخوندی در سالمرگ قاسم سلیمانی، نیویورک تایمز ۱۳دی ۹۹ نوشت: «مقامات پنتاگون می‌گویند آمریکا برای برای پوشاندن خلأ قدرت ناو هواپیمابر نیمیتز که از خلیج‌فارس به آمریکا برمی‌گردد اقدام به اعزام جنگنده‌ها، جتهای تهاجمی و هواپیماهای سوخت رسان هوایی به عربستان و دیگر کشورهای خلیج کرده است. دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در هفته‌های اخیر به‌طور مکرر رژیم ایران را در توئیتر مورد تهدید قرار داده و پنتاگون و سنتکام، فرماندهی نیروهای آمریکا در خاورمیانه، طی هفته‌های اخیر با چندین نمایش قدرت، به تهران در مورد عواقب هر گونه تهاجمی هشدار داده‌اند».

نیویورک تایمز افزود: «بنا به گزارش سرویسهای اطلاعاتی آمریکا علاوه بر نیروی دریایی، دفاع هوایی و دیگر یگانهای امنیتی رژیم ایران نیز در سطح آمادگی بالاتری قرار داده شده‌اند و نیروی تروریستی قدس موشکهای برد متوسط و پهپادهای بیشتری را به عراق منتقل کرده است».

 

سناتور لیندزی گراهام روز ۱۲دی در پاسخ به توئیتی که آمریکا نشانه‌هایی از حمله احتمالی رژیم ایران در خاورمیانه می‌بیند نوشت: خطاب به رژیم به ایران می‌گویم: شما نباید برای یک لحظه باور کنید که (موضوعات) سیاسی داخلی آمریکا، ما را از مراقبت هر اقدام شما و در صورت لزوم پاسخ به تحریکات شما با نیرویی خرد کننده، منحرف کرده باشد. شما نسبت به خطراتی که متوجه شماست اشتباه محاسبه دارید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/053071d3-3472-47c3-a509-ef87ddc7d53c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات