728 x 90

به‌جان هم افتادن باندهای حکومتی در نگرانی از پیامدهای هولناک بازگشایی ادارات و مشاغل و بردن مردم به قربانگاه کرونا

 پیامدهای هولناک بازگشایی ادارات و مشاغل
پیامدهای هولناک بازگشایی ادارات و مشاغل

با وجود این‌که طرح سه فوریتی تعطیلی کشور در مجلس رژیم با اخطار قانون اساسی رد شده و خامنه‌ای هم روز پنجشنبه۲۱فروردین از تولید و جهش تولید حمایت کرده، نگرانی از پیامدهای هولناک بازگشایی ادارات و مشاغل و وبردن مردم به قربانگاه کرونا، باندهای حکومتی را به جان هم انداخته است.

سیاووشی عضو مجلس رژیم گفت: «آرا در بررسی طرح تعطیلی کشور مشکوک بود، اما هیأت‌رئیسه رسیدگی نکرد. با باز شدن ادارات و سازمانها و فعالیت‌های دو سوم نیروها از هفته آینده به‌نظر می‌رسد باید شاهد رشد مبتلایان این بیماری باشیم».

 

حسین‌زاده عضو دیگر مجلس آخوندی نیز گفت: «مجلس را عامدانه تعطیل کرده‌اند تا نظارت بر عملکرد دولت به حداقل برسد یا اساساً انجام نشود. دولت فعلاً اقتصاد را بر جان مردم مقدم می‌داند».

 

سایت حکومتی رویداد ۲۴روز ۲۲فروردین نیز نوشت: «طرح سه فوریتی تعطیلی یک‌ماهه کشور به‌شکل عجیبی از دستور کار خارج شد تا نظارت بر دولت به حداقل برسد».

 

در حالی‌که قرار است روز شنبه ۲۳فروردین روال عادی کارها به‌دستور خامنه‌ای و روحانی از سر گرفته شود، استاندار رژیم در خوزستان اذعان کرد: «در برخی از شهرهای خوزستان نگران طغیان و انفجار بیماری هستیم. شیب بیماری در استان رو به‌بالا است، این شیب یک زنگ خطر است.»(‌ایرنا ۲۰فروردین)

 

فرماندار رژیم در بابل نیز گفت: «آمار ورودیهای بیماران کرونایی به بیمارستان از آمار ترخیصیها پیشی گرفته است.» (ایرنا ۲۱فروردین)

 

عابدی عضو مجلس ۲۱فروردین در خبرگزاری حکومتی ایسنا گفت: «بازگشت همه چیز به‌روال عادی به‌خصوص بازگشت کارکنان ادارات کاری اشتباه است. باید از افزایش ترددها جلوگیری کرد».

 

زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران از مخالفت اکثریت مردم تهران با عادی‌شدن اوضاع در خبرگزاری حکومتی ایرنا خبر داد و اعتراف کرد: «۸۶درصد مردم تهران با اعمال محدودیت هر چه بیشتر، برای مهار کرونا، موافق هستند.»

 

در همین حال حکومت آخوندی در تلویزیون رژیم ۲۲فروردین گفت: «با سوءاستفاده از شرایط، برای حل مسائل مالی خود در یک اقدام چپاولگرانه، عوارض شماری از بزرگ‌راهها را افزایش داد و قرار است به‌زودی این طرح به اجرا دربیاید. »

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ce697a8-9b77-413f-9957-0719d8ebc984"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات