728 x 90

نمایندگان کنگره آمریکا: رژیم ایران اصلی‌ترین حامی تروریسم، توسعه‌ دهنده اتمی، موشکی و ناقض حقوق‌بشر

تد کروز - استيو اسكاليز - مارکو روبیو
تد کروز - استيو اسكاليز - مارکو روبیو

به‌دنبال اجرایی شدن اعمال مجدد تحریمهای رژیم ایران توسط آمریکا، اعضای ارشد سنا و مجلس نمایندگان آمریکا از اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه رژیم آخوندی حمایت کردند و رژیم ایران را اصلی‌ترین حامی تروریسم در جهان و یک توسعه‌دهنده اتمی و موشکی و یک ناقض حقوق‌بشر معرفی کردند.

 

سناتور مارکو روبیو کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری آمریکا:

«کنگره از اعمال تحریم‌های (رژیم) ایران توسط دولت (آمریکا) حمایت می‌کند. من از سایر کشورها، به‌ویژه از متحدان و شرکایمان می‌خواهم که از مردم ایران حمایت کنند و به‌طور کامل از اعمال مجدد تحریم‌ها علیه رژیم ایران که اصلی‌ترین حکومت حامی تروریسم در جهان و یک توسعه‌دهندة... اتمی و موشکی و یک ناقض فاحش حقوق‌بشر است تبعیت کنند».

 

سناتور تد کروز کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری:

از زمان«توافق (اتمی) ‌میلیاردها دلار برای آخوندها سرازیر تا برای تروریسم و سرکوب استفاده شود... تظاهراتی که هم‌اکنون در سراسر ایران شدت می‌گیرد بار دیگر به ما نشان می‌دهد که مردم ایران آرزوی رهایی از یوغ این رژیم سرکوبگر را دارند. آمریکا باید هر اقدام ممکنی از جمله اعمال کامل تحریم‌های ایالات متحده را برای حمایت از آنها انجام بدهد و من به متحدانمان در سراسر جهان فراخوان می‌دهم که همین کار را بکنند».

 

استیو اسکالیز قائم‌مقام رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا نیز در موضعگیری خود پیرامون بازگشت تحریم‌ها علیه دیکتاتوری آخوندی، گفت:

«رئیس‌جمهور دونالد ترامپ تحریم‌های شدیدی را که تحت توافق وحشتناک دولت اوباما برداشته شده بود، بر (رژیم) ایران مجدداً اعمال کرد. من رئیس‌جمهور ترامپ را به‌خاطر اقدامش در ایستادن در مقابل حمایت رژیم ایران از تروریسم و تجاوزگری آن در خاورمیانه، تشویق می‌کنم».

 


حمایت نمایندگان کنگره آمریکا از قیام مردم ایران و تشدید تحریمها علیه رژیم ایران

  • مایکل مک‌کال: ما باید به افزایش فشارها علیه رژیم ایران ادامه داده و در کنار مردم ایران قرار بگیریم.
  • پیت سشنز: ما نمی‌توانیم چشمانمان را به تلاشهای این رژیم مستبد و ستمگر برای بی‌ثبات کردن این منطقه، توسعه ظرفیتهای موشک بالستیک آنها و حمایتشان از تروریسم ببندیم.

 

مایکل مک‌کال Michael McCaul عضو جمهوریخواه کنگره از ایالت تگزاس و رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان آمریکا:

حساب توییتری مایکل مک‌کال: ۱۶مرداد۱۳۹۷

« من قویاً از اعمال دوباره تحریمات علیه دیکتاتوری حامی تروریسم در تهران، حمایت می‌کنم. ما باید به افزایش فشارها [علیه رژیم ایران] ادامه داده و در کنار مردم ایران قرار بگیریم تا موقعی‌ که این رژیم دیگر تهدیدی برای صلح جهانی نباشد.»

 

پیت سشنز عضو کنگره: نمی‌توانیم چشمانمان را به تلاشهای بی‌ثبات کننده رژیم مستبد و ستمگر ایران ببندیم

پیت سشنز Pete Sessions عضو جمهوریخواه کنگره آمریکا از ایالت تگزاس و رئیس «کمیته قانون مجلس نمایندگان» روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ اقدام به ارسال دو پیام اینترنتی علیه رژیم ایران از طریق حساب توییتری خود کرد و در یکی از این پیامهای توییتری خود از اعمال مجدد تحریمها توسط دونالد ترامپ حمایت کرد.

توئیت اول پیت سشنز عضو مجلس نمایندگان آمریکا: 

«ایران به متوجه ساختن یک تهدید جدی علیه ایالات متحده و متحدان کلیدی ما در خاورمیانه ادامه می‌دهد. ما نمی‌توانیم چشمانمان را به تلاشهای این رژیم مستبد و ستمگر برای بی‌ثبات کردن این منطقه، توسعه ظرفیتهای موشک بالستیک آنها و حمایتشان از تروریسم ببندیم.»

 

 

وی در توییت دوم خود گفت:

«اقدام رئیس‌جمهور ایالات متحده در اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران قدمی در جهت درست می‌باشد و پیام روشنی می‌فرستد: ایالات متحده دیگر این رفتار شریرانه را تحمل نمی‌کند.»

 

 

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/990e3718-b56a-48d8-a360-0bb8b2c07583"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات