728 x 90

مصطفی معین خطاب به جهانپور: باید دید لقب پفیوزان تاریخ شایسته چه کسانی است

مصطفی معین
مصطفی معین

مصطفی معین، وزیر اسبق علوم رژیم در حمله به اظهارات اخیر جهانپور سخنگوی سازمان غذا و داروی رژیم که از واژه «پفیوز» استفاده کرده بود نوشت: «پفیوز» در فرهنگ دهخدا به‌معنی «سست و ضعیف و بیکاره و پخمه» است! حال باید دید که کاربرد این واژه، شایسته چه کسانی است، مردم بی‌پناه و غیرمصون در برابر پاندمی کووید-۱۹ یا مدیرانی که غیر از بی‌کفایتی و ضعف مدیریت، اندوخته دیگری به جز توهم دانایی، بی‌ادبی، طلبکاری از مردم، تبختر و تملق چیزی در بساط ندارند!»

وی با اعتراف به بی‌خیالی و بی‌عملی سران نظام در برخورد با گسترش لجام‌گسیخته کرونا و غیرمصون ماندن مردم، واژه «پفیوز» که به‌معنی «سست و ضعیف و بیکاره و پخمه» است را به آنها نسبت داد و نوشت: «تاکنون فقط ۱/۲درصد از مردم ایران دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده و مصونیت یافته‌اند در صورتی که میانگین جهانی آن به ۱۷/۲درصد رسیده است! این چه افتخاری است که ایران در بین کل کشورهای منطقه نیز آخرین رتبه را در زمینه واکسیناسیون عمومی دارد!»... .

وی با اعتراف به سیاست بی‌عملی و ضدبشری رژیم در فرستادن عمدی مردم در تنور خانمان‌سوز کرونا و دیگر سویه‌های آن‌که با هدف امنیت نظام و ترس از قیام است افزود: فرصت‌سوزی این مدیران در تهیه واکسن کرونا که علی‌رغم گزافه‌گویی‌های مکرر، به تلفات انسانی منجر شده به‌خوبی نشان‌دهنده شخصیت و مدیریت این آدم‌های تازه به دوران رسیده است! (سایت حکومتی جماران، رژیم ۱۸تیر).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b43ae8b-a1a5-4870-b536-e2a95a8ec14e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات