728 x 90

مصاحبه اسکای نیوز با رودی جولیانی و موسی افشار در ورشو

مصاحبه رودی جولیانی با اسکای نیوز در ورشو
مصاحبه رودی جولیانی با اسکای نیوز در ورشو

رودی جولیانی: سالهاست که به ضرورت تغییر رژیم ایران ایمان آورده‌ام

رودی جولیانی در مصاحبه با اسکای نیوز در جریان اجلاس ورشو روز پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ در لهستان گفت: من سالهاست که به ضرورت تغییر رژیم ایران ایمان آورده‌ام.

من به هیج یک از ادعاهای این رژیم باور ندارم و اساساً باور ندارم که مقامهای رژیم ایران صادق بوده یا ملتزم به تعهداتشان باشند؛ چرا که آنها طی ۳۵سال گذشته بجز درو غ چیزی نگفته‌اند؛ بنابراین دولتی اینچنین نیاز به یک تغییر ریشه‌ای دارد. چنانچه این تغییر صورت گیرد بحث صلح خاورمیانه حل و فصل خواهد شد.

لازم به یادآوری است که رودی جولیانی در مصاحبه با تلویزیون تی. وی. ان ۲۴ لهستان گفت: من مطمئنم که کنفرانس ورشو، کنفرانس بسیار خوبی خواهد بود، قرار است روی رژیم ایران متمرکز باشد و فکر می‌کنم این تمرکز بسیار درستی است زیرا مشکل اصلی در خاورمیانه رژیم ایران است. این رژیم بزرگترین حامی تروریسم در جهان است و پول بیشتری خرج می‌کند تسلیحات بیشتری می‌دهد و بیش از هر کشوری در جهان کمکهای بیشتری به گروه‌های تروریستی در سراسر جهان برای دامن زدن به بحرانهای می‌کند.

جولیانی اضافه کرد: واقعیت این است به‌دلیل آن که دونالد ترامپ آن‌قدر شجاعت داشت که تحریم‌ها را مجدداً اعمال کرد و به‌خاطر آن که او از آن توافقنامه وحشتناکی که انجام شده بود بیرون کشید ایران اکنون باید متحمل پیامدهای جاه‌طلبیهای اتمی خود باشد و کشور تحت فشار شدیدی قرار گرفته است.

وی گفت: روزانه در آنجا تظاهراتها برگزار می‌شود و طی سال گذشته در ۱۶۸شهر تظاهرات انجام شده در حالی که در اینجا توسط رسانه‌ها به‌خصوص در اروپا گزارش نمی‌شود، زیرا به‌طور مشخص از ایران حفاظت می‌شود در حالی که اکنون بی‌ثباتی مشخصی در ایران وجود دارد فکر می‌کنم بسیار از مردم اگر رژیم آنجا تغییر کند متوجه آن نشده بودند و این امر به همین سرعت اتفاق خواهد افتاد.

جولیانی در پاسخ به این سؤال که در ورشو به‌دنبال چه هدفی هستید افزود: در این جا هدف این است که تلاش کنیم کشورهای اروپایی موضعی با شدت و قاطعیت آمریکا علیه ایران اتخاذ کنند. پرزیدنت ترامپ سیاست‌های فاجعه‌آمیز پرزیدنت اوباما را برگرداند که بسیار بدتر از کاری بود که اروپا انجام داده بود او به آنها کمک مالی کرد به آنها میلیارد ها دلار داد که کاملاً بیجا بود.

لذا پرزیدنت ترامپ به سرعت آن (سیاست) را تغییر داد و او این کار را کرد، او آنها را در موضع تدافعی قرار داد و وضعیت این است که اکنون تظاهراتهای بیشماری در جریان است و گروهی که من با آنها هستم که با این مورد امسال ۱۲سال است که با آنها بوده‌ام در کنار ۷۰نفر از جمهوریخواهان و دموکرات ها که همه بیرون از دولت می‌باشند ولی به‌شدت خواستار صلح می‌باشند و بسیار به ایرانی آزاد و دموکراتیک علاقمندند که به حقوق زنان احترام بگذارد در حالی که ایران چنین کاری نمی‌کند و این‌که بتوانند یک دموکراسی صلح‌جو داشته باشند.

 

موسی افشار: به‌رسمیت شناختن حق مردم ایران و مقاومت مردم ایران مهمترین نکته است

موسی افشار از اعضای شورای ملی مقاومت در مصاحبه با اسکای نیوز در لهستان گفت: به‌رسمیت شناختن حق مردم ایران و مقاومت مردم ایران با سرنگون کردن رژیم حاکم بر ایران است این مهمترین نکته است اما در زیر این سقف موضوعات دیگری هست مانند ارجاع پرونده نقض حقوق‌بشر رژیم ایران به شورای امنیت چرا که رژیم ایران تاکنون ۶۵بار در اینرابطه در مجمع عمومی سازمان ملل ‌متحد به‌خاطر نقض حقوق‌بشر محکوم شده است.

 

رودی جولیانی با خبرگزاریهای بین‌المللی در ورشو

پایان اجلاس ورشو، مایک پمپئو:‌ حتی یک کشور حاضر به دفاع از رژیم ایران نشد ایک پمپئو:‌ ما می‌خواهیم پولی نباشد که قاسم سلیمانی صرف مرگ و کشتار در جهان کند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5df3e931-0185-4a16-b218-648b3e17cabd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات