728 x 90

فاکس نیوز: کارشناسان امنیتی ایران را یک «تهدید وجودی» برای خاورمیانه خواندند

کارشناسان امنیتی ایران را یک «تهدید وجودی» برای خاورمیانه خواندند
کارشناسان امنیتی ایران را یک «تهدید وجودی» برای خاورمیانه خواندند

بنا به گزارش فاکس نیوز جمعه ۳۱تیر کارشناسان امنیتی ایران را یک «تهدید وجودی» برای خاورمیانه خوانده و نسبت به موفقیت توافق اتمی «شک» دارند.

به‌گفته کارشناسان، با این نگرانی که ایران به مرزها و همسایگان خود احترام نمی‌گذارد، به یک «تهدید وجودی» برای منطقه تبدیل می‌شود و کل خاورمیانه را تهدید می‌کند.

جین هارمن Jane Harman، نماینده سابق کنگره و رئیس بازنشسته در مرکز ویلسون، طی مباحثه‌ای در مجمع امنیتی آسپن گفت: «مسأله بزرگ دیگر ایران و گفتگو درباره اساساً رسیدن ایران به نقطه گریز اتمی، اورانیوم غنی شده کافی برای تولید سلاح هسته‌ای بود. این کشور هنوز یکی از آنها را تولید نکرده است، بنابراین من این‌طور می‌بینم که در حال حاضر حتی قصد تولید آن را نشان نداده است».

وی افزود: «اما ایران یک تهدید موجودیت برای اسراییل است و کل منطقه به این سمت گرایش پیدا می‌کند که با همین دید نگاه کند»...

بنی گانتز، وزیر دفاع اسراییل به حاضران گفت: ایران تهدیدی برای کل منطقه است. وقتی از او پرسیده شد که آیا اسراییل آماده است به تنهایی جلوی دستیابی ایران به بمب هسته‌یی را بگیرد گفت، بله، همین‌طور خواهد بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/67409e38-b355-42cd-ba72-19fbc74d2289"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات