728 x 90

عزاداری تلویزیون حکومتی برای برجام در سالگرد توافق اتمی

شکست برجام
شکست برجام

در سالگرد توافق اتمی، تلویزیون حکومت آخوندی به عزاداری برای برجام پرداخت و با نیش و کنایه به دولت روحانی گوشه‌هایی از جنگ گرگها در تله اتمی را به نمایش گذاشت.

تلویزیون رژیم ۲۳تیر ۹۹:

گوینده‌: «پنج سال پیش در چنین روزی توافق هسته‌یی ایران با گروه ۵+۱ موسوم به برنامه جامع مشترک برجام تصویب شد اما آنچه اتفاق افتاد پیمان‌شکنی غربیها و به سردمداری رأس استکبار یعنی آمریکا توافقی را که سال‌ها برای آن مذاکره و هزینه شده بود اندکی بعد برباد داد تا عملاً فقط نامی از برجام بماند».

ظریف: «به‌یک توافق در مورد موضوع برنامه هسته‌یی ایران دست یافته‌ایم» .

روحانی: «همه تحریم‌ها برداشته خواهد شد»!

اوباما: «ایران باید ابتدا گامهای کلیدی هسته‌یی را کامل بردارد».

خبرنگار: «ایران گام های خود را برداشت. ذخائر اورانیوم بالای پنج درصد را رقیق کرد. ۹تن اورانیوم غنی شده را به ۳۰۰ کیلو کاهش داد که تا ۱۰سال حق تولید بیش از این را نداشت. تعداد سانتریفوژها را به یک‌سوم کاهش داد و سانتریفوژهای نسل دوم را از بین برد. ایران اورانیوم ۲۰درصد را به ۳.۶۷ درصد رساند و رأکتور آب سنگین اراک را بیرون آورد و لوله‌های آنرا با بتون پر کرد. سایت هسته‌یی فردو مرکز تحقیقاتی شد.

حالا نوبت آمریکا بود زمان زیادی طول نکشید که مشخص شد نه تنها تحریم برداشته نشد، بلکه تحریم‌های جدیدی هم اضافه شد».

تلویزیون تحت کنترل ولی‌فقیه ارتجاع به‌نحو مضحک و ناشیانه‌یی تلاش کرد خامنه‌ای که خودش شروع کننده مذاکرات منتهی به برجام بود و تمامی مراحل آن را پیش برده، از فضیحت برجام در ببرد.

تلویزیون شبکه یک (رژیم) ۲۳تیرماه۹۹:

حالا ایران چشم انتظار اروپاست تا طبق مفاد برجام آنها به تعهدات‌شان عمل کنند .

ظریف: «اینها تعهدات اروپا بعد از خروج از برجام است. نمی‌توانند بگویند به‌خاطر آمریکا ما نمی‌توانیم تعهدات‌مان را انجام بدهیم».

خبرنگار: «بعد از خروج آمریکا از برجام تا همین امروز هیچ‌کدام از سه کشور اروپایی تعهداتشان را عملی نکردند».

روحانی: «چون آنها تعهدات خودشان را انجام ندادند ما هم متقابلا داریم کاهش می‌دهیم».

روحانی: «آمریکاییها دارند اعلام می‌کنند ما اهل مذاکره نیستیم به بعضی از کشورهای شرق آسیا پیغام می‌دهند که بیا با ما مذاکره کن آمریکاییها پیغام می‌دهند مگر دیوانه شدم که با شما مذاکره کنم».

خامنه‌ای: «مقدمه لازم هر تصمیمی این است که ما به تجربه‌های گذشته خودمان مراجعه کنیم دولت جمهوری اسلامی نمی‌تواند با آمریکا تعامل بکند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a97adda-04c2-4c80-8ee6-545cacdd9511"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات