728 x 90

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلبانی به ۳۸تن رسید

کروناویروس - عکس از آرشیو
کروناویروس - عکس از آرشیو

به گزارش بالکان وب روز شنبه ۲۴ اسفند شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلبانی به ۳۸تن رسید. ۱۲تن از این افراد در بیمارستانهای تیرانا بستری هستند. دو نفر که ۶۱ساله و ۶۶ساله هستند تحت مراقبت ویژه هستند. وضعیت سایر مبتلایان پایدار گزارش‌شده است.

 

آلبانی دیلی نیوز ۲۳ اسفند نوشت: ادی راما نخست‌وزیر آلبانی با صدور بیانیه‌یی اعلام کرد اقدامات دولت علیه گسترش ویروس کرونا تشدید خواهد شد، بنابراین همه باید پیروی کنند. کسانی که در حین رانندگی مقررات اضطراری را نقض کنند، گواهینامه رانندگی خود را از دست می‌دهند و سال‌ها قادر به پس گرفتن آن نخواهند بود. کسانی که با قیمت مواد غذایی و داروها بازی کنند مجازات خواهند شد و حق تجارت این محصولات را از دست خواهند داد.

ادی راما افزود:‌ اقدامات اجباری ادامه یافته و تشدید خواهد شد نباید این اقدامات را به چالش بکشیم فقط باید آنها را اجرا کنیم.

 

بالکان وب روز ۲۳ اسفند نوشت: پلیس آلبانی اعلام کرد: روز جمعه ۵۰۹راننده به‌دلیل عدم رعایت دستور منع تردد جریمه شدند. ۷۶راننده که به ایستگاه پلیس برده شدند، بعد از این‌که به افسران پلیس به‌خاطر اقدامات اداری برای نقض دستور ممنوعیت تردد اعتراض کردند خودروی آنها نیز ضبط شد.

 

یوری کیم، سفیر ایالات متحده در تیرانا به‌عنوان بخشی از اقدامات علیه ویروس کرونا در آلبانی، بازدید از دانشکده قضات را لغو کرد. وی گفت ما به محدودیتهای تعیین شده توسط دولت آلبانی پایبند هستیم.

 

سایت ای بی‌سی نیوز آلبانی روز ۲۴اسفند نوشت: هماهنگ‌کننده سازمان ملل ‌متحد در تیرانا از اقدامات دولت آلبانی برای مقابله با شیوع کرونا حمایت کرد.

برایان ویلیامز در مصاحبه با تلویزیون ای بی‌سی نیوز آلبانی گفت: «بسیار مهم است که مردم از تمامی رهنمود و تصمیمات دولت آلبانی پیروی کنند. بسیار مهم است که دلهره و تشویش نداشته باشیم، ضروریست که تمامی مردم آلبانی شیوه زندگی خودشان را برای روزها یا هفته‌ها تغییر دهند».

هماهنگ کننده سازمان ملل در تیرانا گفت ما از تصمیمات دولت آلبانی حمایت می‌کنیم و در پیروی از رهنمودهای دولت تمامی کارکنان سازمان ملل در آلبانی کارشان و نشستهایشان را از خانه و از طریق آنلاین دنبال می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9c442f8-4ff5-4488-a0b4-2f39b1797995"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات