728 x 90

سیگما - انتخابات آمریکا

رژیم آخوندی غرق در بحرانهای اقتصادی و اجتماعی، طوری تبلیغ می‌کند که در انتخابات آمریکا بایدن می‌آید و با امتیازدهی‌های کلان رژیم را از این وضعیت خلاص می‌کند.

واعظی رئیس دفتر روحانی در این باره گفت: بر اساس اعتقاداتی که دموکراتها دارند به‌نظر می‌رسد که شرایط مثل امروز نباشد، هم در روابطشان با کشورهای منطقه و هم نوع نگاهی که به مسائل هسته‌یی دارند. (تلویزیون رژیم ۲۱ تیرماه ۹۹)

اما کسی نمی‌تواند به یقین بگوید کدام یک از کاندیدا‌ها در آمریکا پیروز می‌شود در نتیجه تا همین‌جا انتظار رژیم، ۵۰درصد، امکان باخت دارد.

اما فرض کنیم که کاندیدای حزب دموکرات آمریکا برنده شود، آیا مشکلی از رژیم حل خواهد شد؟

مشکل اصلی رژیم خفگی اقتصادی است، بحرانهای عظیم اقتصادی مانند، دلار ۳۰ هزار تومانی، سکهٔ ۱۵ میلیون تومانی، تورم ۵۰- ۶۰درصدی، کسری وحشتناک در بودجه و ...

از آن سو بسیاری از تحریم‌های آمریکا پشتوانه‌ٔ کنگره دارد یعنی رئیس‌جمهور آینده آمریکا در صورت تمایل هم نمی‌تواند آنها را لغو کند.

اخیراً کنگرهٔ آمریکا با ۳۸۷رأی یعنی بیش از ۸۵ درصد از هر دو حزب خواستار افزایش فشار و تجدید تحریم‌های تسلیحاتی رژیم شد.

حتی در زمان امضای برجام، سناتور‌های برجستهٔ دموکراتها مانند منندز و بن‌کاردین و بسیاری دیگر مخالف این امتیاز‌دهی‌ها به رژیم بودند.

تونی بلینکن مشاور ارشد بایدن هم گفت: «ایران باید به تعهدات خود در برجام بازگردد، وگرنه همه تحریم‌ها به قوت خود باقی خواهند ماند».

در نتیجه به گفتهٔ ناظران این امید رژیم کاملاً پوچ و واهی است.

رژیم می‌خواهد با دروغ‌درمانی و امید واهی از این ستون تا آن ستون فرجی پیدا کند، اما هر روز اقتصادش بیشتر به فروپاشی نزدیک می‌شود.

ودر جامعهٔ جوشان و ملتهب ایران هر مشکلی می‌تواند جرقهٔ قیام بنیان‌کن بشود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/98f6dab8-f13a-498d-bb15-3c1fd514f5c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات