728 x 90

سفر رئیسی به مسکو زیر ضرب می‌رود

سفر رئیسی به مسکو
سفر رئیسی به مسکو

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی روز یکشنبه ۱۷بهمن درباره سفر اخیر ابراهیم رئیسی به مسکو نوشت: افراد نباید به‌محض رسیدن به قدرت، به فکر سفر بیفتند.

این روزنامه که تلویحاً به بی‌اثر بودن این سفر نمایشی رئیسی اشاره دارد، نوشت: اولین اصلی که باید در سفرهای خارجی مسئولان رعایت شود، این است که واقعاً به سفر نیاز باشد. به عبارت روشن‌تر، سفر برای سفر صورت نگیرد بلکه برای محقق ساختن هدف مشخصی انجام شود.

این روزنامه حکومتی درباره به قدرت رسیدن رئیس‌جمهور در رژیم افزود: او باید مدتی وقت خود را صرف شناختن جایگاهی که در آن قرار گرفته است نماید، مدتی نیز برای شناخت روابط بین‌الملل وقت بگذارد و مدتی نیز برای مطالعه هر کشوری که قرار است به آنجا سفر کند وقت صرف کند.

روزنامه جمهوری در ادامه اضافه کرد: تردیدی نیست که سفر رئیس‌جمهور رئیسی به مسکو از نظر زمانی بسیار زود بود. فقط ۵ماه بعد از استقرار در کرسی ریاست جمهوری برای کسی که سابقه اجرایی نداشته، زمان کافی برای رسیدن به موقعیت مناسب یک سفر خارجی مهم از نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0bacbc4-0240-4fbb-85d1-a2aadd1c8077"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات