728 x 90

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی: شایسته نیست اتهامات رئیس مجلس مورد رسیدگی قرار نگیرد

آخوند مسیح مهاجری
آخوند مسیح مهاجری

به‌دنبال انتشار فایل صوتی منتسب به جعفری سرکرده پیشین سپاه؛ و برملا شدن گوشه‌هایی از اختلاسهای نجومی و میلیاردی فرماندهان فاسد سپاه و قالیباف رئیس مجلس ارتجاع؛ روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی در مقاله‌ای به قلم مسیح مهاجری به تاریخ دوشنبه دوم اسفند با حمله به باند رقیب، خواهان رسیدگی به اختلاسهای قالیباف شد.
آخوند مسیح مهاجری در مقاله خود با نام «آنچه دشمن را خلع‌سلاح می‌کند» با اشاره به فایل صوتی جعفری سرکرده پیشین سپاه می‌نویسد: «اگر درباره فایل صوتی پرسروصدایی که در روزهای اخیر نقل تمام محافل شده و هر روز بیشتر و بیشتر مطرح می‌شود بخواهیم نظری واقع‌بینانه بدهیم باید بگوئیم بهترین راه این است که مطالب مطرح‌شده در آن توسط دستگاههای نظارتی و قضایی مورد بررسی قرار بگیرند و با شفافیت کامل به تمام جزئیات آن رسیدگی شود».
آخوند مهاجری در ادامه با اشاره تلویحی به تلاش باند غالب برای سرپوش گذاشتن و مسکوت نگاه داشتن این رسوایی می‌نویسد: «این تصور که با سکوت درباره محتوای این فایل صوتی و خواباندن سر و صدای مربوط به آن، موضوع خاتمه پیدا می‌کند و فراموش می‌شود، یک خیال باطل است. قطعاً اگر رئیس مجلس نظام جمهوری اسلامی دچار اتهاماتی باشد که با شفافیت به آنها رسیدگی نشده چنین وضعیتی برای این نظام برخاسته از انقلاب و خون شهدا شایسته نیست و با جلوگیری کردن از تحقیق و تفحص و کار قضایی هرگز نمی‌توان به این شفافیت رسید».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a5d1e85-0a42-477d-adad-522fc4701d50"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات