728 x 90

دینا روهرا باکر: رژیم آخوندی باید برود

دینا روهرا باکر، نماینده از ایالت کالیفرنیا
دینا روهرا باکر، نماینده از ایالت کالیفرنیا

دینا روهرا باکر، نماینده از ایالت کالیفرنیا  در جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا  در روز سه‌شنبه گفت:‌رفتار رژیم ایران در منطقه آزاردهنده بوده است.

رژیم آخوندها که ایران را کنترل می‌کند به‌طور غیرقابل باورکردنی ضعیف است. در سراسر ایران قیامهایی بوده است. رژیم آخوندی باید برود. این یک شعار ضدایرانی نیست یک شعار حامی ایران است. مردم ایران از رژیم ملاها منزجرند. این رژیمی فاسد و بیرحم است. ما همیشه روی کلیات حرف زده‌ایم و هیچوقت به اصل مطلب نپرداخته ایم. ما باید آن عناصری در ایران را حمایت کنیم که از این رژیم متنفرند و آن را با یک دولت متمدن جایگزین کنند که همه آنها حمایت می‌کنند.

ایران دشمن ما نیست رژیم ملاها دشمن ما می‌باشد.

دولت قبلی 150میلیارد دلار به این رژیم داده است و نه به مردم ایران.

ما هیچیک از کانگسترهای رژیم آخوندها  را با یک قانون که ما اینجا تصویب کرده باشیم مجازات نکرده‌ایم بنابراین ما علیه رژیم ملاها بی‌عملی داشته‌ایم اما در عوض به‌طور کلی ایران را مورد حمله قرار داده‌ایم. ما باید از مردم ایران حمایت کنیم و این رژیم مردم را نمایندگی نمی‌کند. در ایران کسانی  که مخالفند به زندان می‌افتند و [شکنجه] می‌شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d8ba34c6-f208-4c90-b4ea-00d84a795624"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات