728 x 90

درهم ریختگی رژیم از تسخیر دوربینهای کنترلی و سامانه‌های شهرداری تهران

اذعان خبرگزاری سپاه پاسداران تسخیر دوربینهای کنترلی و سامانه های شهرداری
اذعان خبرگزاری سپاه پاسداران تسخیر دوربینهای کنترلی و سامانه های شهرداری

اذعان خبرگزاری سپاه پاسداران به درهم ریختگی رژیم پس از گذشت چند ماه از ضربات کانون‌های شورشی در تسخیر دوربینهای کنترلی و سامانه‌های شهرداری رژیم در تهران

 

خبرگزاری سپاه پاسداران روز ۱۴شهریور ۱۴۰۱ طی گزارشی درباره تسخیر دوربینها و سامانه‌های شهرداری رژیم در تهران توسط کانون‌های شورشی نوشت: خردادماه سال جاری بود که سایتهای شهرداری تهران مورد حمله سایبری قرار گرفت و شهرداری تهران در اطلاعیه‌یی گفت که حملات خرابکارانه به برخی سایتهای شهر تهران با هدف ایجاد نارضایتی و اختلال صورت گرفته است. سیداحمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران معتقد بود که این مسأله نشان داد شهرداری تهران و مدیریت شهری به خط مقدم حمله دشمنان انقلاب تبدیل شده است.

خبرگزاری سپاه پاسداران افزود: بعد از ماهها که از موضوع هک سامانه شهرداری گذشت نامه‌یی منتشر شد مبنی بر این‌که شهرداری قبل از هک از موضوع مطلع بوده است. حمله گسترده در خردادماه با هدف از بین بردن همه زیرساختها انجام شد

علیرضا زاکانی شهردار تهران در این باره گفت: در موضوع حمله سایبری بررسیهای دقیق فنی نشان داد که از گذشته سرمایه‌گذاریهای ویژه‌یی بر روی این موضوع و برای زمینه‌چینی حمله به زیرساختهای فنی شهرداری تهران انجام داده بودند.

علیرضا زاکانی گفت: طبق گزارش تیم فنی شهرداری تهران، از ابتدای سال یک کار پیچیده بر روی حوزه سایبری و زیرساختهای شهرداری انجام شده بود و نهایتاً این اقدام منجر به حمله گسترده در خردادماه سال جاری با هدف از بین بردن همه زیرساختها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری شد.

وی در خصوص نامه منتشره درباره هک شهرداری تهران گفت: موضوع این نامه مربوط به دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری یکی از مدیران در یکی از سامانه‌های اداری بود. (خبرگزاری فارس رژیم ۱۴شهریور)

در همین حال سایت حکومتی انصاف نیوز با درج نامه یکی از مدیران شهرداری رژیم در تهران نوشت: محمدرضا زارعلی، مدیرکل سابق امور مالی و اموال شهرداری تهران در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ طی نامه‌یی به حراست شهرداری هشدار داده بود که امکان دارد سیستم‌های شهرداری هک شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5230ec2d-a12c-403f-b166-4aa8bac7d399"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات