728 x 90

خزانه‌داری آمریکا شرکت پوششی نیروی قدس سپاه پاسداران را تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا
وزارت خزانه داری آمریکا

این خبر کامل می‌شود.

خزانه‌داری آمریکا روز جمعه ۱۲اردیبهشت ۹۹ شرکت پوششی نیروی قدس سپاه پاسداران و صاحبش را نامگذاری کرد.

خزانه داری آمریکا یکی سرکردگان از نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران به اسم امیر دیانت را تحریم کرد.
وزارت خزانه داری آمریکا گفت این فرد در تلاش برای تولید درآمدهای مالی و قاچاق سلاح برای نیروی تروریستی قدس نقش دارد.
وزارت خزانه داری هم‌چنین شرکت خدمات معدنی طیف که متعلق به این سرکرده نیروی تروریستی قدس است را لیست گذاری کرد.
وزارت خزانه داری آمریکا افزود: امیر دیانت همکار سرکردگان نیروی قدس شهریاری و رستم قاسمی است که برای سالیان به‌کارهای قاچاق نیروی قدس اشتغال داشته‌اند.

همزمان با این اقدام خزانه داری آمریکا دفتر دادستانی منطقه کلمبیا یک پرونده جنایی علیه امیر دیانت و یکی از شرکای مالی او به‌خاطر نقض تحریمها و پولشویی تشکل داد و دریک پرونده دیگر ۱۲میلیون دلار را به‌عنوان منبعی که برای حمایت از تروریسم مورد استفاده بوده است توقیف کرد.

وزیر خزانه‌داری آمریکا در ادامه نوشت: رژیم ایران و حامیان آن تأمین مالی سازمانهای تروریستی را نسبت به‌سلامت و رفاه مردم ایران ترجیح می‌دهند.

سایت خزانه‌داری آمریکا نوشت: اقدام امروز که متعاقب دستور اجرایی ۱۳۲۲۴ اتخاذ شد و توسط دستور اجرایی ۱۳۸۸۶اصلاح شده بود به‌دنبال نامگذاریهای اخیر توسط شبکه‌های اصلی است که از فعالیت بی‌ثبات کننده نیروی قدس سپاه پاسداران حمایت می‌کند.

در دسامبر ۲۰۱۹ اوفک یا دفتر داراییهای خارجی یک شبکه کشتیرانی ایرانی که در قاچاق کمکهای مرگبار از ایران به یمن از طرف نیروی قدس سپاه دست داشت را نامگذاری کرد.

خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) در رابطه با تحریم‌های آمریکا علیه رژیم ایران نوشت: وزارت خزانه‌داری آمریکا، شرکت خدمات معدنی «طیف» در عمان و یک فرد نام»امیر دیانت» را به‌دلیل ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تحریم‌های جدید قرار داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8bd8d66-9ab1-40d4-9419-8ac033c61a1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات