728 x 90

حمله قاضی‌زاده هاشمی نایب‌رئیس مجلس ارتجاع به آخوند روحانی

قاضی‌زاده هاشمی نایب  رئیس مجلس ارتجاع
قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس مجلس ارتجاع

در جریان جنگ باندها، قاضی‌زاده هاشمی نایب‌رئیس مجلس ارتجاع در جلسه علنی امروز مجلس سیاست‌های آخوند روحانی را زیر ضرب برد و گفت:

«چشم امید داشتن به هر جریانی در آمریکا و وابسته کردن مسائل کشور از جمله در حوزه اقتصاد به موضوعات بیرونی خصوصاً انتخابات آمریکا به‌منظور منحرف کردن افکار عمومی از ناکارآمدی مدیریتی، خیانتی بزرگ و نابخشودنی است.

سؤال این است با چه عقل و منطق و تدبیری نان و آب مردم را به سیاست بازی آمریکایی‌ها که دشمن بالفطره ملت ایرانند ربط می‌دهید؟ دشمن، دشمن است چه جو باشد چه دونالد، مهم عرضه و اعتماد به‌نفس مدیران کشور است که در این شرایط با برنامه‌ریزی درست، فشارهای طاقت‌فرسا را از روی دوش ملت بردارند.

پس نباید از زیر بار این مسئولیت به بهانه‌های واهی و گرفتن انگشت اتهام به سوی دیگران شانه خالی کرد.» (خبرگزاری مجلس رژیم ـ۱۲آبان۹۹)

  • قاضی‌زاده نایب‌رئیس به جای قالیباف کرونایی: با انتخاب این جمهوریخواه و آن دموکرات تفاوت بنیادی و حتی عملکردی نخواهد داشت، دشمن، دشمن است چه جو باشد چه دونالد! ما مگر کم از هر دو جریان حاکم در آمریکا آسیب دیده‌ایم؟
  • آمریکا در مقابله با نظام و ایجاد بحرانهای سیاسی در شهرها و استانهای مهم و مرزی با تسلیح مجاهدین را به انجام رسانید. و ترور بسیاری از مقامات نظام را در دستور کار خود قرار داد که تازه‌ترین داغی که بر دل ما گذاشت. ترور مفیدترین چهره شاخص نظامی حاج قاسم سلیمانی بود.

قاضی‌زاده هاشمی نایب‌رئیس مجلس ارتجاع ۱۲آبان ۹۹:

«با انتخاب این جمهوری خواه و آن دموکرات، تفاوت بنیادی و حتی عملکردی نخواهد داشت. ما مگر کم از هر دو جریان حاکم در آمریکا آسیب دیده‌ایم؟! مگر کم از هر دو جریان گستاخی و اهانت شنیده‌ایم؟ این همه دشمنی و ترور و تحریم‌های ظالمانه و خرابکاری و توطئه و در آغوش گرفتن رذل‌ترین دشمنان و قاتلان خون‌آشام کافی نیست که باز هم به این جماعت سرتا پا خباثت اعتماد کنیم؟!

وابسته کردن مسائل کشور از جمله در حوزه اقتصاد به موضوعات بیرونی خصوصاً انتخابات آمریکا به‌منظور منحرف کردن افکار عمومی از ناکارآمدی مدیریتی، خیانتی بزرگ و نابخشودنی است.

سؤال این است با چه عقل و منطق و تدبیری نان و آب مردم را به سیاست بازی آمریکایی‌ها که دشمن بالفطره ملت ایرانند ربط می‌دهید؟ دشمن، دشمن است چه جو باشد چه دونالد، مهم عرضه و اعتماد به‌نفس مدیران کشور است.

همه ما بی‌تردید می‌دانیم استراتژی دائمی آمریکا ممانعت از تثبیت و رشد انقلاب اسلامی بوده، هست و خواهد بود و در راستای این استراتژی از ابتدای انقلاب اسلامی و در مقابله با انقلاب اسلامی ایران فتنه‌های متعددی از جمله تحریک اقوام و ایجاد بحرانهای سیاسی در شهرها و استانهای مهم و مرزی، با تسلیح منافقین و گروه‌های مزدور را به انجام رسانید.

همین عقرب جرار زمان، همان ابتدای انقلاب، ترور بسیاری از مقامات و شخصیتهای بلندپایه و انقلابی ایران را در دستورکار خود قرار داد که تازه‌ترین داغی که بر دل ایران گذاشت، ترور مفیدترین چهره شاخص نظامی سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی بود.

آنچه مسلم است دشمنی‌ها و فتنه‌انگیزیهای آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی از جمله تحریم‌های کورکورانه دیوانه‌وارش ادامه دارد و با کمال تأسف ماهیت دولت آمریکا در کینه‌توزی و دشمنی با ملت بزرگ ایران تغییری نکرده است.

هنوز شعار با شور تمام ملت ایران و مسئولان انقلابی و نمایندگان پرشور و انقلابی ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e25248d-15d9-41c2-b919-ae9dacd64b4c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات