728 x 90

حمله آخوند احمد خاتمی به روحانی به‌خاطر رد کرن خط قرمز نام بردن از مجاهدین

آخوند روحانی  و آخوند احمد خاتمی
آخوند روحانی و آخوند احمد خاتمی

امام جمعه خامنه‌ای در جمعه‌بازار تهران، با یک سیلی به رئیس‌جمهور ارتجاع، به‌خاطر رد کردن خط قرمز نامبردن از مجاهدین، اقدام خمینی برای حذف مسعود رجوی از نخستین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را به وی گوشزد کرد.

آخوند احمد خاتمی عضو هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع در واکنش به سخنرانی روز چهارشنبه روحانی که در یک مانور آشکار برای به‌دست آوردن رأی گفت مجلسی بهتر از مجلس اول پیدا نمی‌کنید چرا که حتی مجاهدین آمدند و ثبت نام کردند، به رئیس‌جمهور ارتجاع گفت: ‌شورای نگهبان نبود اما یک هیأتی را تعیین کرد که مسعود رجوی را رد کردند.

 

احمد خاتمی گفت:

«می‌گویند شورای نگهبان نبوده شورای نگهبان نبود اما امام ریاست‌جمهوری یک هیأتی را تعیین کرد و آن هیأت نظارت استصوابی را اعمال کرد کد آن را بگویم مسعود رجوی را رد کردند بارک الله خدا پدرشان را بیامرزد که رد کردند.

من به‌وضوح دارم می‌بینم و می‌شنوم برخی از اظهارات برخی از اقدامات برخی از ابلاغات بوی دوقطبی کردن جامعه می‌دهد همه می‌فهمند ما هم می‌فهمیم وقت وقتش هم افشا می‌کنید».

 

حرفهای روحانی در جنگ‌وجدال انتخاباتی رژیم و واکنش ولی‌فقیه ارتجاع از طریق امام جمعه‌اش در تهران علیه رد کردن خطوط قرمز نظام، یادآور واکنش خامنه‌ای پس از اظهارات روحانی در اردیبهشت ۹۶ درباره ۳۸سال اعدام و زندان در رژیم آخوندی است، که خامنه‌ای به‌سرعت واکنش نشان داد و خطاب به وی گفت کسانی که روی این‌گونه مسایل و گسلهای نظام انگشت می‌گذارند سیلی خواهند خورد.

 

امام جمعه خامنه‌ای در سخنانش در جمعه‌بازار ولایت‌فقیه غیظ رژیم را از قیام در عراق و فوران خشم جوانان شورشی این کشور علیه دخالت‌های حکومت آخوندی برملا کرد و با دجالبازیهای آخوندی این قیام را آشوب کشورهای دیگر در خاک عراق نامید و گفت:‌ با استفاده از فضای مجازی شعله‌های آشوب را در عراق برافروختند!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/50730376-1791-4b4f-8410-beb786ccce46"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات