728 x 90

حمایت کسبه و بازاریان تهران و اصناف استان فارس از قیام دلاورانه مردم ایران

قیام ایران
قیام ایران

جمعی از کسبه و بازاریان تهران طی بیانیه‌یی ضمن تأکید بر حضور شیرزنان و بانوان ایرانی در تمامی صحنه های  مبارزات مردم ایران و گرامیداشت شهیدان آنها به‌ویژه ندا،نوشتند:‌ زنان و بانوان ایرانی چون شیران در مقابل ظلم و دیکتاتوری می‌ایستند. امروز  متأسفانه بانوان ما از کوچکترین حقوق خود برخوردار نیستند و حتی حق انتخاب پوشش خود را ندارند. آنها در خیابانهای ایران به‌صورت مداوم مورد اذیت و آزار مزدوران رژیم(گشت ارشاد) قرار گرفته و گاه به‌صورت وحشیانه به آنها حمله و آنها را دستگیر می‌کنند اما این مسائل باعث نمی‌شود که ذره‌یی از عزم و اراده این شیر زنان کم شود و تا آخرین نفس دوشادوش مردان و برادران خود تا نابودی رژیم مردم‌ستیز می‌جنگند. 

 

جمعی از اصناف استان فارس طی بیانیه‌یی در همبستگی با قیام دلاورانه مردم ایران اعلام کردند:‌ مردم ایران هرگز تن به ذلت و سازش با رژیم منحوس و جنایتکار آخوندی نخواهند داد و تا سرنگونی این رژیم فاسد و جانی دست از قیام برنخواهند داشت. مردم قهرمان ایران بپاخاسته و مرگ بر خامنه‌ای، روحانی را فریاد کرده‌اند. این فریاد می‌رود تا ریشه آخوندها را از بن برکند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bfd40b0f-3c3b-4747-b22d-d51f8fd9436f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات