728 x 90

حمایت رئیس پارلمان اروپا از مردم ایران

روبرتا متسولا رئیس پارلمان اروپا
روبرتا متسولا رئیس پارلمان اروپا

سایت کمیسیون اروپا روز چهارشنبه ۱۸ آبان سخنرانی افتتاحیه رئیس پارلمان اروپا روبرتا متسولا در اجلاس عمومی پارلمان در مورد حمایت اتحادیه اروپا از مردم ایران را انعکاس داد.

روبرتا متسولا رئیس پارلمان اروپا در سخنرانی‌اش گفت: می‌خواهم یک بار دیگر موضوع وضعیت ایران را مطرح کنم. وضعیت در ایران بیش از پیش وخیم‌تر شده است. مردم در خیابان‌های ایران به حمایت ما نیاز دارند. آنها سزاوار حمایت ما هستند.

زنان، دانشجویان، روشنفکران و بسیاری دیگر جان خود را در تهران و شهرهای دیگر در مبارزه برای حقوق بشر بنیادین به خطر می‌اندازند. رژیم ایران به معترضان رحم نمی‌کند و اکنون فراخوان‌ها برای محکومیت زنان زندانی به اعدام آغاز شده است. به همین دلیل است که من در نامه ای که دیروز ارسال شد از نماینده عالی [جوزپ بورل] خواستم که در برابر این اقدامات انزجار‌آور موضع قاطعانه اتخاذ کند.

این پارلمان موضوع را کاملا روشن ساخته است. ما به یک تحقیق بین‌المللی نیاز داریم تا این رژیم سرکوبگر را در قبال نقض مداوم حقوق بشر مورد حسابرسی قرار دهد. اکنون زمان اعمال تحریم های هدفمند بیشتر است. نمی‌توان مانند گذاشته با رژیم ایران تعامل کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c736db0a-fd4a-4113-a572-a42a36fe1d42"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات