728 x 90

حسین مرعشی: رنجش مردم یک هشدار سیاسی است

حسین مرعشی
حسین مرعشی

حسین مرعشی از سران باند مغلوب هشدار داد: در سال‌های اخیر، فشارهای بی‌شماری بر زندگی مردم وارد شد که علت آن نیز ریشه در ناکارآمدی سیستم مدیریتی کشور و البته ناکارآمدی دولتهای قبل دارد. در دوران فعالیت دولتها در دو دهه اخیر، مطالبات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مردم انباشته شد و در گذر زمان وقتی این مطالبات برآورده نشد، دلخوریهای بسیاری برای مردم ایجاد کرد. رنجش مردم یک هشدار سیاسی است که اکنون در قالب تمایل‌نداشتن به شرکت در انتخابات متبلور شده است. (روزنامهٔ شرق ۲۹ اردیبهشت)

هشدار نسبت به سونامی افزایش قیمت کالاهای اساسی و خشم مردم

(۱۶۰۰-۱) روزنامهٔ حکومتی وطن امروز نسبت به پیامدهای گرانی سرسام کالاهای اساسی و خشم مردم هشدار داد و نوشت: هنوز هیچ مقام مسئولی حاضر به توضیح درباره چرایی افزایش قیمت در بحبوحه گرانی‌های چراغ خاموش در بازار نیست. هیچ‌کس درباره دلایل این سونامی افزایش قیمت کالاهای اساسی در ابتدای سال توضیحی ارائه نمی‌دهد که این موضوع می‌تواند نارضایتی مردم را به‌دنبال داشته باشد. ( روزنامهٔ وطن امروز ۲۹اردیبهشت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4d9b0712-b567-4ce4-9f55-78f87583e5f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات