728 x 90

جن ساکی: آزادی آمریکایی‌های زندانی در ایران را همواره پیگیری می‌کنیم

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید
جن ساکی سخنگوی کاخ سفید

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید، که در یک کنفرانس خبری شرکت کرده بود تأکید کرد دولت آمریکا موضوع آزادی آمریکایی‌های زندانی در ایران را همواره پیگیری کرده و می‌کند
جن ساکی در این کنفرانس خبری که روز پنجشنبه ۱۹فروردین، برگزار شد در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسیده بود آیا ورای آنچه وزیر خارجه بلینکن با خانواده‌های آمریکایی زندانی در ایران دیدار کرده، اقدامی درباره آنها صورت گرفته و این‌که آیا مسأله آنها جزو مذاکرات کنونی در وین است. در جواب جن ساکی گفت، تلاش‌ها در این زمینه از طریق دیپلماتها و مذاکره‌کنندگان در وزارت‌خارجه پی‌گیری می‌شود. این گفت و گوها از طریق کانال‌های مختلفی که با رژیم ایران داریم پی‌گیری می‌شود.
وی در ادامه افزود، ما هم‌اکنون در وین گفتگوی مستقیمی با رژیم ایران حتی بر سر همان مسأله هسته‌یی هم نداریم. در پایان این گفتگوها درباره محتوای آن خبررسانی می‌شود.
لازم به ذکر است مقام‌های آمریکایی بارها از رژیم ایران خواسته‌اند دو شهروند آمریکایی ایرانی‌تبار را آزاد کنند و اجازه دهند به آمریکا بازگردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/91fcbad2-95ee-4960-82a3-dc3b509134fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات