728 x 90

تشتت درونی رژیم به‌دنبال کشته شدن فخری زاده، درماندگی در بن‌بست اتمی در جمعه‌بازارهای ولایت فقیه

ترور فخری زاده
ترور فخری زاده

آخوند فلاحتی امام جمعه خامنه‌ای در رشت ۲۱آذر ۹۹:

«مردم ما منتظرند نظام اسلامی تصمیم جدی را در پاسخ به آمران و قاتلان جنایت دانشمند برجسته هسته‌یی‌مان شهید محسن فخری‌زاده قمی را از صهیونیستهای غاصب بگیرند. من از این آقایان می‌پرسم دیگه آمریکا چی دارد که می‌خواهد ما را تحریم بکند یعنی ما کاسه داغ تر از آش باید بشویم؟ پمپئو که خودش یک رکن سیاست در آمریکا در دوره ترامپ است عملاً اعلام کرد گفت فواره تحریم دیگه به سقف خورده».

آخوند دژکام امام جمعه خامنه‌ای در شیراز ۲۱آذر ۹۹:

«امروز اگر توقع آمریکا از ما مگر چیست می‌گوید هر چی من می‌گویم گوش بدهید هر چه خدا می‌گوید گوش نکنید این‌که با رهبر ما مخالف است و امام راحل ما مخالفند با شهدای ما مخالفند می‌بینید اسلحه ویژه تروری را که ناتو ساخته است و همین تمدن اروپایی و آمریکایی این را تولید کرده است در اختیار تروریستهایی قرار می‌دهند که شهید فخری‌زاده ما را اینجور از بین ببرد اینها دارند چه می‌گویند می‌گویند ما فقط باید حرف بزنیم. کشتی اقیانوس‌پیما به میدان می‌فرستد کار سختی است صحنه‌های بسیار پر فشاری را داریم می‌گذرانیم، کرونا هم گویی به نوعی می‌گوید امان‌تان را خواهم برید…».

آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه‌ای در تهران ۲۱آذر ۹۹:

«همه بدانند مسئولان و غیرمسئولان با امید به بیگانگان چیزی گیر ملت نمی‌آید، نه خود امید به دشمن داشته باشند نه دیگران را امیدوار کنند. چشم از دیگران بشویید آنها کاری برای شما نمی‌کنند چه آدمهای بی‌عرضه قبلی آمریکا چه تازه به دوران رسیده‌ها و تازه به قدرت رسیده‌ها اینها تجربه تاریخی می‌گوید کمک نمی‌کنند . قذافی رهبر مفلوک لیبی تمام ابزار و لوازم انرژی هسته‌یی خودش را فرستاد به آمریکا برای این‌که بگوید ما هیچ چیزی نداریم ولی چه کردند اینها؟ آمریکا در پی مذاکره نیست هیچ تردیدی نکنید که آمریکا در پی سلطه هست می‌گوید آنور میز شما بنشینید اینور میز هم ما هر چه ما می‌گوییم بگویید چشم این عین ذلت است جواب نداده جواب نمی‌دهد و جواب نخواهد داد . با استفاده از ابزارهای نوین به خیال خودشان جا می‌اندازند که مذاکره با آمریکا سبب گشایش اقتصادی می‌شود و قیمت طلا می‌آید پایین قیمت دلار می‌آید پایین صددرصد این تحلیل تحلیل نادرستی هست اولاً قصه آمریکا با ما قصه بنیادین هست . آنها اساس نظام اسلامی را نمی‌خواهند چه ترامپ اش چه بایدنش همه اینها از این قبیل هستند. تجربه نشان داده با مذاکره نه تنها گرهی باز نمی‌شود بلکه بر گره افزوده می‌شود».

آخوند شاهرخی امام جمعه رژیم در خرم‌آباد ۲۱خرداد ۹۹:

«برخورد انگلیس و فرانسه هم در مقابل خروج آمریکا از برجام و عدم اقدامی که آمریکا نسبت به تعهداتش انجام داد اینها اقدام عملی و مفید و ارزشمندی انجام ندادند به تازگیها سخنان جدیدی را هم بر زبان می‌آورند در باب اون امکانات موشکی جمهوری اسلامی و توان دفاعی موشکی نظام اسلامی که می‌خواهند اون را هم به یک شکلی دست‌اندازی کنند به اون توان دفاعی و بازدارنده موشکی یعنی نه تنها اینها اون در قبال تعهدات آمریکا که به اونها عمل نکرد اقدامی انجام ندادند تازه سخنان جدیدی را هم بر زبان می‌آورند. این مصوبه مجلس شورای اسلامی قدمی رو به جلو هست و پیامی برای طرفهای مقابل هست».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/55527a77-51cf-44d5-89bc-f540015b5814"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات