728 x 90

تزریق ۱۰۵میلیون دوز واکسن کرونا در آمریکا

یکی از مراکز واکسیناسیون در نیویورک
یکی از مراکز واکسیناسیون در نیویورک

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا (۲۴اسفند۹۹) تا روز شنبه ۲۳اسفند بیش از ۱۰۵میلیون دوز واکسن کرونا به مردم این کشور تزریق شده است. بر اساس این گزارش بیش از ۱۳۵میلیون دوز نیز به مراکز پیشگیری توزیع شده و واکسیناسیون عمومی با سرعت در جریان است.
به گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری تا ۲۳اسفند، بیش از ۶۸میلیون و ۸۸۴هزار نفر اولین دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و به بیش از ۳۶میلیون و ۹۲۹هزار آمریکایی دوز دوم واکسن تزریق شده است.


دکتر آنتونی فاوچی، رئیس مقابله با بیماریهای عفونی و مسری در آمریکا، در همین روز از مردم این کشور خواست هم‌چنان محدودیتها را رعایت کرده و ماسک بپوشند. هم‌چنین جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه به مردم این کشور هشدار داد که برای بازگشت به وضعیت عادی در طول تابستان، ضروری است که همه از ماسک استفاده کرده و فاصله‌گیری اجتماعی را رعایت کنند. رئیس‌جمهوری آمریکا از مردم این کشور خواست برای دریافت واکسن ثبت نام کنند.

بر اساس گزارشهای رسمی تاکنون بیش از ۵۲۷هزار نفر در آمریکا بر اثر کرونا جان‌باخته‌اند. بر اساس برنامه اعلام شده دولت این کشور تا ماه مرداد (ژوئیه) واکسیناسیون این کشور بپایان می‌رسد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/616dcb87-dba6-4ab9-8504-cca14bbbc674"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات